مدیرعامل تیم آویژه صنعت پارسا گفت: به‌منظور تقویت تیم، با سینا هادی‌زاده بسکتبالیست خوب مشهدی که سابقه هشت سال حضور در لیگ برتر را در کارنامه دارد به‌توافق رسیدیم.

سینا هادی‌زاده به‌نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر بسکتبال پیوست
به گزارش قدس آنلاین ، جعفر فلاح ، گفت: به‌منظور تقویت تیم، با سینا هادی‌زاده بسکتبالیست خوب مشهدی که سابقه هشت سال حضور در لیگ برتر را در کارنامه دارد به‌توافق رسیدیم.

مدیرعامل تیم آویژه صنعت پارسا در خصوص سوابق هادی‌زاده  افزود: این بازیکن ضمن داشتن تجربه چندین ساله در لیگ برتر بسکتبال کشور، سابقه حضور در تیم ملی جوانان و حضور در اردوی تیم ملی(ب) بسکتبال ایران را داشته و با تیم ملی دانشجویان ایران  به مقام قهرمانی آسیا دست یافته است.

وی با اشاره به‌قرعه نامناسب ابتدای لیگ برای تیم آویژه صنعت اظهار کرد: هر چند در ابتدای ورود به لیگ برتر با قرعه سختی مواجه شدیم و سه بازی مشکل را پشت سرگذاشتیم و ٢٢ آذر ماه در مشهد میزبان تیم باسابقه ذوب‌آهن اصفهان خواهیم بود که سابقه 9 بار قهرمانی و 6 نایب قهرمانی در لیگ برتر را دارد، اما انتظارمان از بازیکنان و کادر فنی تیم بیش از این است و با شناختی که از توانایی بازیکنان تیم داریم به‌آینده امیدوارم.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.