البرز - فتانه شکرالهی با بیان اینکه بسته های حمایتی سازمان ملی استاندارد برای واحدهای نمونه مصوب شده است، ‌گفت:عمده تولید کنندگان برتر البرز در زمینه های برق، الکترونیک، غذایی و بسته بندی فعالیت می کنند.

مصوب شدن بسته‌های حمایتی سازمان استاندارد برای واحدهای نمونه/ ‌۱۳ واحد برتر البرز تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین فتانه شکرالهی مدیر کل استاندارد استان البرز پیش از ظهر امروز چهارشنبه در همایش استاندارد و کیفیت استان البرز، اظهار کرد: امروز هشتمین مراسم استاندارد وکیفیت در استان البرز برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این همایش از ۱۳ واحد تولیدی تقدیر شد، ‌گفت: ۳ واحد تولیدی در سطح ملی ‌حائز رتبه برتر شده اند و همه این ١٣ واحد در استان البرز هستند.

شکر الهی خاطرنشان کرد: عمده تولید کنندگان برتر این استان در زمینه های برق، الکترونیک، غذایی، شیمی وبسته بندی فعالیت می کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه  از ۴ مدیر کنترل کیفیت استانی و ۳ آزمایشگاهی  که همکاری خوبی با اداره استاندارد داشتند تقدیر به عمل می آید، افزود: برای این انتخاب ها شاخص هایی در نظر گرفتیم.

وی افزود: میزان همکاری، انطباق واحد تولیدی و انطباق کالاها با استاندارد از جمله شاخص های مد نظر استاندارد بود.

شکرالهی بیان کرد:واحدهای برتر در طول بازه زمانی یکساله حتی یک مورد جزیی هم عدم انطباق نداشتند.

وی اضافه کرد: میزان مشارکت واحدهای برتر در تدوین استانداردهای ملی، بین المللی، فعالیت های پژوهشی که باعث ارتقای کیفیت تولید است نیز از جمله ملاک هایی بود که باعث تقدیر شد.

مدیر کل استاندارد استان البرز با بیان اینکه اینگونه تجلیل ها باعث ارتقای سطح کیفی محصولات می شود، گفت: این تقدیرها باعث می شود که واحدهای دیگر هم مشتاق شوند و در ارتقا کیفیت کالای خود تلاش کنند.

وی در پایان گفت:  بسته های حمایتی از سوی سازمان ملی استاندارد امسال مصوب شده است و این بسته ها برای واحدهای برتر ملی و استانی ارفاق هایی را در نظر میگیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.