رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: جودوکاران نونهال این استان در نخستین رقابتهای استعدادهای برتر جودوی پسران کشور با کسب 9 مدال به مقام قهرمانی دست یافتند.

جودوکاران نونهال خراسان رضوی قهرمان کشور شدند

به گزارش قدس انلاین ، حسین محمودی روز چهارشنبه  افزود: مسابقات جودو المپیاد استعدادهای برتر کشور روزهای پنجم و ششم آذر جری با حضور 334 جودوکار در یزد برگزار شد.
وی گفت: تیم خراسان رضوی در این مسابقات پنج مدال طلا و چهار نقره بدست آورد. استانهای فارس و گیلان مقامهای دوم و سوم این رقابتها را از آن خود کردند.
او افزود: در این چارچوب 'حسین بخشی، حمیدرضا کارگر، امیرحسین گرمابی، رضا قنبری و امین واله' از خراسان رضوی مدالهای طلای اوزان منهای 42، 46، 55، 66 و 73 کیلوگرم را بدست آوردند. 'مبین نظری، علی تقی زاده، امیرحسین مرادی و امیرحسن نقی پور' دیگر نونهالان خراسانی نیز در اوزان منهای 30، 34، 60 و به علاوه73 کیلوگرم مدال نقره رقابتها را بر گردن آویختند. 'محمد علی احمدی و مهدی دلفراز' به عنوان مربی و محمد گروهی به عنوان سرپرست تیم جودوکاران خراسان رضوی حضور داشتند.
رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی همچنین گفت: راهبرد اصلی این هیات توسعه و تقویت آموزش در سنین پایه و توجه به امر استعدادیابی، پرورش استعدادها و ایجاد انگیزه در مربیان سازنده است. با تلاش تمامی دست اندرکاران حوزه آموزش و استعدادیابی در شهرستانهای مختلف خراسان رضوی هم اینک شاهد به ثمر نشستن فعالیتهای در این بخش هستیم.
چهار هزار مرد و هزار ورزشکار زن به صورت سازمان یافته در رشته های جودو، جوجیتسو و کوراش در سطح خراسان رضوی فعالیت می کنند.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.