نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات طلبکاران پدیده شاندیز به مسئولان کشوری، استانی وبانکی و تذکر داد.

هشدار و تذکر نماینده مشهد درباره مشکلات طلبکاران پدیده /بدهی  ۲۷۰ میلیارد تومانی به ۱۱۰۰ میلیارد تومان تبدیل شده است!

به گزارش قدس آنلاین، نصر الله پژمان فر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در خصوص مشکلات طلبکاران پدیده شاندیز مشهد گفت: این مشکل چهار سال قبل پیش آمد و مردم در به وجود آمدن آن هیچ نقشی نداشتند.

وی افزود:به این مسئله باید به صورت فراقوه‌ای پرداخته می‌شد اما گرچه سران قوا برای حل مشکل آن ورود کردند ولی امروز نه تنها مشکلات مردم حل نشده بلکه به بهانه‌های مختلف روز به روز مشکلات آنها افزایش پیدا می‌کند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: پدیده به همه مردمی که طلبکار بودند گفت که به جای طلب‌شان سهام بگیرند. یکی از کسانی که از پدیده ۲۷۰ میلیارد تومان طلبکار بود بانک بوده است. سوال من این است چرا پدیده به بانک نگفت که به جای مطالباتش سهام بگیرد. امروز این ۲۷۰ میلیارد تومان به ۱۱۰۰ میلیارد تومان تبدیل شده است.

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر پژمان فر گفت: ظاهرا متولی این امر وزارت کشور است. قوه قضائیه و دادستانی نیز در حال رسیدگی به این موضوع هستند. البته برای ما نیز روشن نیست که چرا اینقدر طولانی شده است. باید به این کار سرعت بدهند.
 منبع: ایسنا
 پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.