دکتر کریم لاله ماژین گفت: در نیمه نخست سال جاری در سه مرکز درمانی استان از جمله دی کلینیک میلاد، درمانگاه شماره ۲ و درمانگاه دهلران بیش از ۲۷۰ هزار بار مراجعه ثبت شده است.

۲۷۰ هزار مراجعه در مراکز تامین اجتماعی ایلام ثبت شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دکتر کریم لاله ماژین مدیر درمان تأمین اجتماعی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران ایلام اظهار داشت: خدمات مدیریت درمان بصورت مستقیم و غیر مستقیم ارائه می شود که در درمان غیر مستقیم ۳۰۰ مرکز در استان فعال و به بیمه شدگان خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: در بخش درمان غیر مستقیم(بخش بستری) در ۶ ماهه نخست امسال ۱۴ هزار و ۸۹۱ مراجعه ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲ درصدی را نشان می دهد.

به گفته وی در بخش سرپایی درمان غیر مستقیم، بیش از یک میلیون و ۲۸۰ مراجعه ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد رشد داشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام همچنین از رشد ۹ درصدی تعداد مراجعه کنندگان در بخش پزشک عمومی، ۱۱ درصدی در بخش پزشک متخصص و ۱۹ در بخش داروخانه ها در سال جاری خبر داد.

لاله ماژین گفت: در استان ایلام ۳۹۴ مرکز درمانی طرف قرارداد این سازمان است که امیدواریم تعداد این مراکز با تامین اعتبار افزایش یابد

وی اضافه کرد: سال گذشته حذف دفترچه درمانی برای تسهیل در کار بیمه شدگان و پزشکان در مراکز ملکی اعمال شد و خدمات درمانی اکنون به صورت الکترونیک ارائه می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام افزود: همزمان با سراسر کشور، سامانه نوبت دهی غیر حضوری در سه مرکز درمانی این سازمان در استان فعال و سبب رضایتمندی مراجعه کنندگان شده است.

لاله ماژین با اشاره به سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان، تاکید کرد: ره این سفر به استان کلنگ زنی ۲ درمانگاه در شهرستان های مهران و دره شهر با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال بود که مشکل پیمانکاری آنها رفع شده و بزودی ساخت و ساز آنها آغاز می شود.

وی گفت: دومین مرکز درمانی تامین اجتماعی شهر ایلام با عنوان درمانگاه شماره ۲ شامل، دندانپزشکی، فوریت های پزشکی، درمانگاه تخصصی، واحد پذیرش، داروخانه، تزریقات برادران و خواهران، ساختمان اداری مالی و مهمانسرا نیز گشایش یافت.

لاله ماژین از افزایش خدمات دهی در بیمارستان شهدای زاگرس شهر ایلام خبر داد و افزود: این میزان سطح خدمات دهی نسبت به مدت مشابه سال گذشته(۶ ماهه اول) ۳۱ درصد رشد داشته است.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.