صادق حریری گفت: جودو البرز در حال حاضر جایگاه مناسبی در کشور ندارد و بنابه دلایل مختلف از روزهای خوب گذشته خود به دور است.

از روزهای خوب گذشته فاصله گرفته‌ایم/احداث خانه جودو البرز در اولویت باشد

صادق حریری سرپرست هیئت جودو استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در سال های نه چندان دور سهم ما از اردوی تیم های ملی بسیار قابل توجه بود اما امروز این میزان بسیار کم شده و تک چهره های ما در تیم های ملی حضور دارند.

وی ادامه داد: واقعیت آن است که این ورزش آنچنان که انتظار می رفته رشد نکرده و امروز باید برای شتاب بخشیدن به آن باید تلاشی دوچندان داشت.

سرپرست هیئت جودو البرز ادامه داد: اگر هنوز اندک اعتباری برای جودو البرز در سطح ملی شاهد هستیم مرهون تلاش مربیان دلسوزی است که با همه کمبودها ساخته اند و این ورزش را به پیش برده اند و معتقدم برای حرکت موثرتر و موفقیت بیشتر نیاز به کار بیشتری است وباید ساختار وامکانات مورد نیاز برای جودو تقویت شود.

حریری هم افزایی و تقویت انسجام در جودو البرز را مهمترین دستاورد خود در دوره سرپرستی عنوان کرد وگفت: با حضورم در مسئولیت جودو البرز از کسانی که سالها به دلایل مختلف بیرون از گود بودند دعوت به همکاری کردم و فضا را به سمت تعامل و تضارب آرا بردم چرا که معتقدم جودو زمانی می تواند در مسیر رشد قرار بگیرد که همه سلایق در آن سهیم باشد.

سرپرست هیئت جودو استان البرز عیار جودو البرز را بالا دانست و گفت: این استان تنوع قومیتی بالایی داردو همین مساله میتواند سکوی پرتابی برای رشته های مختلف ورزشی از جمله جودو باشد، البته در این سالها تلاش برای استعدادیابی و معرفی چهره های مستعد به خوبی انجام شده امامعتقدم می توانیم بهتر از این عمل کنیم و خودمان را به جمع ۳ قدرت اول کشور برسانیم.

حریری میزبانی از تور جهانی جودو در سالن نشاط کرج را شاخص ترین برنامه هیئت جودو در یک سال اخیر دانست و گفت: خوشبختانه در این رویداد مهم عنوان دوم را در بین استان های کشور کسب کردیم و فرصت ومجالی شد تا ظرفیت های این ورزش در البرز معرفی شود، در کنار آن مسابقات انتخابی استان و استاژهای داوری ومربیگری را داشتیم تا فعالان استان از دانش روز عقب نمانند.

متولی جودو البرز حضور مستمر نمایندگان البرز در تیم های ملی را از دیگر نقاط شاخص جودو استان عنوان کردو  گفت:چهره هایی چون خجسته، صدیقی واسدی در مسابقات مهم ملی وبین المللی حضور داشتند و نام البرز را مطرح کرده اند.

حریری احداث خانه جودو را یکی از مطالبات جدی و برزمین مانده این استان برشمرد و گفت: خانه جودو البرز درمرحله فونداسیون باقی مانده وبا توجه به پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی در اولویت اختصاص اعتبار از سوی دولت نیست در عین حال رایزنی هایی را با شهردار وقت کرج آقای نصیری داشتیم که آنهم به دلیل تغییرات صورت گرفته بی نتیجه ماند.

وی تصریح کرد: به طور قطع ما ومتولی جدید هیئت استان  باید توانمان را بر اجرایی شدن این پروژه بگذارند چرا که جودو برای توسعه و رشد نیازمند یک مکان اختصاصی است.

وی با بیان اینکه البرز به مدد حضور مربیان باسابقه ای چون نورمحمدی، رضا مدنی ورشوند در قالب پایگاه قهرمانی خوب عمل کرده است گفت: با این حال معتقدم راه پیشرفت جودو در مسابقه دادن است وباید رییس جدید هیئت استان زمینه حضور جودوکاران البرزی را در مسابقات دسته اول وبرتر کشور فراهم کند و تیمی ازاستان در این مسابقات شرکت داده شود.

سرپرست هیئت جودو استان البرز شرایط جودو استان در بخش بانوان را مثبت و قابل قبول ارزیابی کرد و گفت:حضور خانم رشوند در مسئولیت نایب رییسی بانوان و تلاش های وی در آموزش بخش دختران سبب شده چهره های خوبی به عرصه ملی معرفی شوند و در این بخش قطعا روزهای درخشان تری در پیش است.

وی در پایان با تاکید براینکه انتخابات این هیئت باید هر چه سریعتر برگزار شود گفت: چهره های معتبر و کاردانی برای سمت ریاست هیئت کاندید شده اند و قطعا هر فردی که انتخاب شود و رای مجمع را کسب کند باید مورد حمایت و همراهی خانواده جودو باشد و بنده نیز از این قاعده مستثنی نیستم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.