سردار سعید فرجیان زاده گفت: ایران قدرت برتر نظامی در منطقه است و در حوزه پهپاد در منطقه رتبه اول و در دنیا جزو ۴ کشور برتر هستیم.

ایران یکی از قدرت‌های نظامی بزرگ منطقه است

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سردار سعید فرجیان زاده جانشین آموزش ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص اقتدار نظامی ایران در منطقه گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی از اقتدار خیلی بالایی برخوردار است.

وی اظهار داشت: همه‌ی مؤلفه‌های اقتدار از جمله حضور مردم در صحنه‌ها که از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتدار است را امروز شاهد آن هستیم و مردم ایران در همه صحنه حضور پررنگ دارند و با تمام وجود از ارزش‌های والای نظام حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

فرجیان زاده افزود: مؤلفه‌ی دیگر اقتدار، پیشرفت‌های علمی است که در عرصه‌های مختلف از قبیل قدرت نظامی، مهندس و معماری، پزشکی هسته‌ای، داروسازی، انرژی‌های نو و صنعت سدسازی و جاده‌سازی که شاهد این پیشرفت‌ها هستیم.

جانشین آموزش ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه افزود: قدرت نظامی یکی دیگر از مؤلفه‌های اقتدار است؛ کشور عزیزمان ایران یکی از قدرت‌های نظامی بزرگ منطقه هست.

وی بیان داشت: ایران در حوزه پهپاد در رتبه‌ی اول در منطقه و در سطح جهانی جزء قدرت چهارم جهان قرار دارد و به لحاظ موشکی کشور از موشک‌های نقطه زن برخوردار هست.

فرجیان زاده تأکید کرد: برتری جمهوری اسلامی در منطقه به اثبات رسیده، امروز ناوهای آمریکا سیبل موشکی ما هستند؛ ایران اسلامی در منطقه حرف اول را می‌زند و تمام نقشه‌های آمریکا را با اقتداری که دارد توانسته است برهم بزند.

مردم در هر شرایطی مدافع رهبری و انقلاب هستند

این مسؤول با اشاره به نزدیکی ایام‌الله ۹ دی گفت: بی‌تردید امسال حضور مردم در ایام‌الله تاریخی ۹ دی نسبت به سال‌های گذشته پررنگ‌تر خواهد بود.

وی تصریح کرد: مردم ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی همواره ثابت کردند در هر شرایطی مدافع نظام، رهبر انقلاب و مدافع ارزش‌های والای اسلامی انقلاب هستند.

جانشین آموزش ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: حضور گسترده‌ی مردم را در برنامه‌هایی که برای این روز پیش‌بینی‌شده است شاهد خواهیم بود، مردم ما فتنه‌گران را می‌شناسند و خیانتی که به مردم کردند فراموش نخواهند کرد.

فرجیان زاده اذعان داشت: برای حفظ عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنیم در همه‌ی صحنه‌ها حضور خواهیم داشت و مشت محکم بر دهان دشمنان نظام و انقلاب خواهیم زد.

وی در پایان گفت: فتنه‌گران و دوست داران آن‌ها نمی‌توانند هیچ مشکلی را در مسیر انقلاب اسلامی به وجود آورند، چراکه مردم همین کشور از انقلاب خود دفاع می‌کنند و مطمئن هستند با رهبری حضرت امام خامنه‌ای از این بحران هم سربلند عبور خواهیم کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.