ائمه جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی با اشاره به شخصیت و اندیشه شهید آیت‌الله سید حسن مدرس(ره) در دفاع از منافع مردم و ایستادگی در مقابل ظلم و زیاده‌خواهی، بر ضرورت الگوپذیری نمایندگان مجلس از این بزرگ‌مرد عرصه دین و سیاست تأکید کردند.

ضرورت الگوپذیری نمایندگان مجلس از شخصیت آیت‌الله مدرس(ره) / سخنان رهبری در کنفرانس وحدت، چراغ راه جوامع اسلامی است
 
به گزارش قدس آنلاین ، ائمه جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی ظهر امروز در اجتماع نمازگزاران با بزرگداشت یاد و خاطره بزرگ‌مرد عرصه دین و سیاست شهید آیت‌الله سید حسن مدرس(ره) تأکید کردند: نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز باید این عالم مجاهد در کسوت نمایندگی مجلس شورای ملی که همواره در دفاع از منافع مردم و در مقابل ظلم و زیاده‌خواهی ظالمان فریاد سر می‌داد، را الگوی خود قرار دهند.

مجلس حافظ و نگهبان اصول و ارزش‌های اسلامی و انقلابی  باشد

امام‌جمعه کاشمر ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر که در آستانه بزرگداشت هشتاد و یکمین سالگرد شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس(ره) در جوار زیارتگاه این عالم نستوه برگزار شد، اظهار داشت: شهید آیت‌الله مدرس به دلیل اینکه نماینده‌ای آگاه، شجاع و بصیر در مجلس شورای ملی آن زمان بود، نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از انقلاب سالروز شهادت عالم مجاهد را به نام روز مجلس نام‌گذاری کردند.

حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی با بزرگداشت یاد و خاطره این اسوه فقاهت و سیاست، به فرمایشات معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب در خصوص شخصیت، جایگاه و اندیشه شهید آیت‌الله مدرس(ره) اشاره کرد و یادآور شد: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران درباره مقام و جایگاه شهید مدرس فرمودند که مدرس حالا هم زنده است، مردان تاریخ تا آخر زنده هستند، مدرس زنده است تا تاریخ زنده است

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب هم در خصوص شخصیت شهید مدرس(ره) فرمودند، مدرس کسی بود که بافراست، ماهیت ضد اسلامی و  ضد مردمی  رضاخان را تشخیص داد و با شجاعت کم‌نظیری با او به مبارزه پرداخت.

امام‌جمعه کاشمر بابیان اینکه به فرموده معمار کبیر انقلاب مجلس، عالی‌ترین مقام تصمیم‌گیری در کشور است خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس درواقع به‌منزله همه ملت در این جایگاه هستند و عظمت ملت همان عظمت مجلس است، بنابراین هرکسی که ملت  را بزرگ و عظیم می‌خواهد باید مجلس شورای اسلامی را بزرگ بخواهد و به مجلس و نمایندگان احترام بگذارد.

 وی با اشاره به اینکه شهید مدرس باوجوداینکه یک نفر بود، اما به دلیل اینکه نماینده امین مردم برای حفظ فرامین الهی و حقوق مردم یک‌تنه در برابر تصمیمات و موضوعاتی که در مجلس کذایی آن زمان مطرح می‌شد در راستای منافع مردم در مقابل آن می‌ایستاد تأکید کرد: ملت بزرگ و انقلابی ایران انتظار دارند که مجلس حافظ و نگهبان اصول و ارزش‌های اسلامی و انقلابی  باشد و مدافع حقوق ملت باشد و در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌ها که دشمن طراحی می‌کند همان‌گونه که مدرس در برابر آن‌ها می‌ایستاد، قرار بگیرند.

طباطبایی همچنین به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در جمع میهمانان داخلی و خارجی سران سیاسی و فرهنگی  مذهبی کشورهای اسلامی و مسؤولان طراز اول کشور با موضوع محوریت قدس و آرمان فلسطین تشکیل شد اشاره کرد و ابراز داشت: سخنان مقام معظم رهبری درواقع منشوری ماندگار بود که در حقیقت امید پیروزی در جان و روح جبهه مقاومت و ملت‌های تحت ستم در آن‌ها ایجاد کرد.

امام‌جمعه کاشمر تأکید کرد: امت اسلام در برابر استکباری که روبه‌زوال است با یکدیگر متحد شوند کینه‌توزی و دعواها را کنار بگذارند و به‌عنوان یک امت واحد در برابر استکبار بایستند و مقاومت کنند.

هراس استکبار از گرایش ملت‌ها به اسلام است

امام‌جمعه داورزن در اجتماع نمازگزاران جمعه این شهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع سران، مسؤولان و میهمانان کشورهای اسلامی گفت: ابرقدرت‌ها در جهان به خاطر گرایش ملت‌ها به اسلام و بیداری اسلامی هراس دارند.

حجت‌الاسلام جواد علیزاده یادآور شد: رهبر انقلاب در دیدار با افراد حاضر در کنفرانس وحدت به نکات مهمی اشاره‌ کردند، که این سخنان راهگشای روسای این کنفرانس در امور کشورداری آنان خواهد بود.

وی بیان کرد: اسلام در همه‌ دوران تاریک جهل، فریب و ظلم قدرت‌ها به بشریت، پاسخ‌گوی تمام مشکلات و نجات‌بخش ملت‌ها بوده است و این حساسیت قدرت‌های جهانی از گرایش ملت‌ها به اسلام است که بیداری‌های اسلامی توانسته بر استکبار سیلی محکمی بزند.

خطیب جمعه داورزن با اشاره به صفات متقین‌ گفت:دنیاطلبی یکی از عوامل اندوهگینشان انسان است که دنیا به‌اندازه و نیاز و ضرورت بیش از آن مایه حسرت و اندوه انسان می‌شود و اندوه برای دنیا خطرناک و سبب آسیب دیدن دین انسان است.

علی زاده بابیان اینکه فرد با تقوی برای آخرت و به‌ خاطر گناهانی که انجام داده  برای رفع نگران و غمگینی که دارد، توبه و استغفار می‌کند که این حزن مفید است خاطرنشان کرد:  حزن مؤمن به خاطر مصائبی که بر مسلمانان اتفاق می‌افتد یا حزن در فراق امام زمان(علیه‌السلام) نمونه‌ای حزن ارزشمندی است که ثواب دارد و باعث رشد و تعالی روح انسان می‌شود.

نمایندگان مجلس باید دارای تفکر انقلابی و دینی باشد

 امام‌جمعه تایباد ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید دارای تفکر دینی، انقلابی جهادی و روحیه بسیجی باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین ملکی  با اشاره به دهم آذرماه سالروز شهادت حضرت آیت‌الله سید حسن مدرس(ره) اظهار داشت: آیت‌الله مدرس الگو اسوه‌ای مناسب برای نمایندگان مجلس است و موکلان مردم در مجلس شورای اسلامی بایستی دارای تفکر دینی، انقلابی و جهادی و روحیه بسیجی باشند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس به نام مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آیت‌الله مدرس عالم ربانی، بصیر، خبیر، انقلابی و قهرمان مبارزه با طاغوت و مستکبرین بود که درراه حمایت از منافع، خدمت و دلسوزی مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خطیب نماز جمعه تایباد ادامه داد: امروز نیز شهید مدرس باید الگوی تمام دولتمردان و مجلسیان باشد و نمایندگان مجلس، قضات و دولتمردان باید افرادی مکتبی، انقلابی، ولایت مدار بوده و برای حل مشکلات مردم کار جهادی انجام دهند.

ملکی با اشاره به سالروز هجرت حضرت فاطمه معصومه (س) خواهر گرامی حضرت امام رضا(ع) به شهر قم افزود: 23ربیع‌الاول سالروز ورود پر خیروبرکت حضرت فاطمه معصومه(ع) به شهر قم است که این حضور پر از خیروبرکت باعث شهد تا شهر قم به‌عنوان یک مرکز فرهنگی و دینی تبدیل‌شده و در حوزه علمیه آن علمای بزرگی در تراز اول دنیای اسلام تربیت و به جامعه اسلامی خدمت کنند.

وی بابیان اینکه توطئه‌های مستکبرین و به‌ویژه آمریکای جهان خوار علیه امت اسلامی تمامی ندارد، ابراز داشت: تمام جنایت‌هایی که در دنیا و به‌ویژه کشورهای اسلامی انجام می‌شود ریشه آن در بین کشورهای استکباری و مدعیان دروغین حقوق بشر است ویکی از اهداف مهم آمریکا غارت اقتصادی کشورهای جهان به‌ویژه مسلمانان است.

امام‌جمعه تایباد تأکید کرد: سران استکبار جهانی آمریکای جهان خوار ازلحاظ سیاسی بدعهد و فریب‌کارند واژ نظر فکری معاند با مسلمانان جهان واژ نظر جهانی زورگو باج‌بگیر هستند و طرح سازش با آمریکای جهان خوار از زبان بد خواهان و عقب‌ماندگان سیاسی درمی‌آید.

زمینه رسوایی آمریکا و آل سعود فراهم شد

امام‌جمعه گناباد در جمع نمازگزاران جمعه این شهر گفت :سازمان سیا آمریکا اعتراف کرد که بن سلمان در قتل خاشقجی دست داشته است  به‌طوری‌که حتی در خود آمریکا مخالفت‌هایی باسیاست‌های ترامپ در حمایت‌های سعودی از سعودی صورت گرفت.

حجت‌الاسلام حسن صادقی با تأکید بر اینکه زمینه رسوایی آمریکا و آل سعود در جریان قتل خبرنگار منتقد عربستانی فراهم شد، بیان داشت: اگرچه بن سلمان برای اعاده حیثیت خود به کشورهای منطقه سفرکرده است اما در این کشورها با مخالفت و اعتراض مردم روبرو شده است.

وی با اشاره به کنفرانس وحدت اسلامی افزود: مقام معظم رهبری در این کنفرانس فرمودند که بعضی از کشورهای اسلامی زیر علم کفر سینه می‌زنند و به‌جای تبعیت قرآن از آمریکا تبعیت می‌کنند و مورد تحقیر قرار می‌گیرند.

امام‌جمعه گناباد یادآور شد: دو حرکت جنایت‌آمیز علیه یمن و فلسطین در حال شکل‌گیری است که در هر دو موضوع سعودی‌ها دخالت دارند.

صادقی با اشاره به وضعیت گرانی بازار متذکر شد: مردم انتظار دارند بعد از کاهش قیمت دلار، قیمت سایر کالاهایی که به بهانه افزایش ارز در کشور بالا رفته، کاهش یابد.

وحدت و مقاومت محور گفتمان و جبهه مقاومت هویت وحدت اسلامی است

امام‌جمعه تربت‌جام در اجتماع نمازگزاران جمعه این شهر، با دعوت خود و ‌نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: امروز بشریت با چهار تهدید جهان سلطه، کشورهای سلطه‌پذیر، نژادپرستی و افراط‌گرایی مواجه است.

حجت‌الاسلام جواد طاهری بابیان اینکه استکبار جهانی ملت‌های جهان اسلام را مورد هجمه قراردادی و آرامش را از مردم گرفته است، افزود:  تنها راه‌حل مشکلات، ایستادگی و مقاومت در مقابل این چهار تهدید است و راه مقاومت تقویت روحیات بسیجی در مردم و مدیران مانند دوران دفاع مقدس که با تشکیل امت واحده مقاومت درراه خدا انجام پذیرد.

وی  با اشاره به برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی ابراز داشت: وحدت و مقاومت محور گفتمان کنفرانس اسلامی و جبهه مقاومت هویت وحدت اسلامی است و در این راه رژیم آمریکا و اسرائیل روزبه‌روز ضعیف‌تر شده و جبهه مقاومت زنده‌تر و پیروز میدان نبرد می‌شود.

امام‌جمعه تربت‌جام بیان داشت:  ضعف استکبار جهانی در مقاومت است و کشورهایی که دست دوستی به سمت آمریکا دراز کردن ضعیف و فقیرتر شدند پس باید به کفار سوءظن داشت و ایمان و دانش خودمان را افزایش دهیم

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی در کشور و تأثیر آن بر سفره مردم یادآور شد: اگرچه مردم سختی‌ها را تحمل می‌کند و در این راه‌آب به آسیاب دشمن نمی‌ریزند، اما نباید نسبت به مطالبات به‌حق مردم بی‌توجه بود.

طاهری با بزرگداشت سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس(ره) دردهم آذرماه و نام‌گذاری این روز بنام روز مجلس اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی باید در تراز نظام اسلامی باشد و نمایندگان مجلس از شهید مدرس که به‌عنوان نماینده‌ای  شجاع الگوپذیری داشته باشند.

وی بابیان اینکه  نماینده‌ای شجاع است که گرفتار مسائل مالی و مادی نشود، افزود: ‌مجلس وظیفه دارد قوانین خوب و به‌روز وضع و ریل‌گذاری کند چون مدیران اجرایی به همین قوانین عمل می‌کند.

امام‌جمعه تربت‌جام یادآور شد:  متأسفانه اگرچه برخی نمایندگان با فقدان روحیه جهادی مواجه هستند و به‌جای اینکه به دنبال حل مشکل مردم باشند، دغدغه حل مشکلات خودشان و دلواپس انتخابات آینده هستند اما بدانند مردم ‌به مسئول تنبل و خیانت‌کار سیلی محکمی خواهند زد.

ایستادگی و مقاومت، عظمت و سرافرازی به دنبال دارد

امام‌جمعه تربت‌حیدریه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر گفت: برای اینکه بدانیم توصیه به تقوا صرفاً یک کار عبادی که ربطی به زندگی ندارد، نیست؛ تقوا زمینه‌ساز سعادتمندی انسان در دنیا و آخرت است.

حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی بابیان اینکه بدون تقوا از آرامش وزندگی خوب بهره نمی‌بریم، تأکید کرد: یکی از بحث‌های مهم در باب تقوا، ارتباط عدالت و تقوا است؛ ما گاهی بحث از تقوا که می‌کنیم ذهنمان به جهات مختلفی متمرکز می‌شود روی یکسری از مفاهیم خاص، مثلاً اینکه فرد باتقوا ظاهری خاص دارد، نماز و روزه هم به‌جا می‌آورد؛ اما در اندازه‌گیری میزان تقوا، بیش از اینکه آن عوامل تأثیرگذار باشد، عدالت تأثیرگذار است.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس(ره) و نام‌گذاری این روزبه نام روز مجلس ابراز داشت: به یادآوردن شخصیت بزرگانی چون  شهید مدرس برای آن ست که تکلیف سیاسی خودمان را امروز بدانیم.

امام‌جمعه تربت‌حیدریه بابیان  اینکه به حمدالله در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم نمایندگان و مسئولان خود را انتخاب می‌کنند و اتهامات دشمنان در خصوص تقلب در انتخابات هیچ‌گاه اثبات نشده است، لزوم توجه و دقت در انتخاب از سوی مردم را یادآور شد.

وی با اشاره به اینکه عدالت وظیفه قطعی و بسط آن وظیفه انقلاب اسلامی ماست افزود:. علم و دانش را باید فصل‌الخطاب قرار دهیم. اگر گرایش‌های سیاسی و جناحی را کنار بگذاریم، علم راه را برای وحدت و انسجام هموار می‌کند.

عصمتی  با اشاره به اینکه به چهل‌سالگی انقلاب اسلامی نزدیک می‌شویم و دشمن علنی اعلام کرده که نباید جمهوری اسلامی به چهل‌سالگی برسد، گفت: اگر در زمان انقلاب مشروطه درست عمل و ایستادگی کرده بودیم، امروز 30 سال درحرکت خود جلو بودیم. مسلماً مسیر مقاومت ازنظر تاریخی و شواهد، از سازش بهتر بوده است. باید مسیر ایستادگی را تا جایی ادامه دهیم که قدرت کشور اسلامی اثبات‌شده و نتوانند به ما زور بگویند.

مجلس گرانی‌های افسارگسیخته را نظارت کند

امام‌جمعه موقت بردسکن در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر گفت:مجلس شورای اسلامی بر قیمت‌ها نظارت داشته باشد و اگر مردم چیزی نمی‌گویند و اعتراضی ندارند به دلیل نجابت آن‌ها است.

حجت‌الاسلام محرم مصوری با اشاره به 10 آذرماه روز مجلس و شهادت سید حسن مدرس، اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید راه شهید مدرس را ادامه دهند و اعتقاد و شجاعت وی را الگوی خود بدانند.

وی افزود: نماینده مطلوب که مرغوب نشود کسی است که شجاعانه به دنبال حق و حقیقت باشد و قشر ضعیف را ببیند و زیر بار زور نرود.

امام‌جمعه موقت بردسکن بابیان اینکه مجلس ما با مجلس‌های دیگر فرق می‌کند، گفت: در مجلس شورای اسلامی باید حرف از اسلام ، دین و عدالت‌خواهی زده شود، نه اینکه علیه شهدا سخن به میان آید وعده‌ای دستاویز دشمن باشند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای هنوز شهید مدرس را نشناخته‌اند، افزود: نمایندگان مجلس نباید وعده‌های توخالی دهند ،بلکه باید منافع و نیاز مردم را در نظر گرفته و قانونی وضع کنند که قشرهای مختلف از آن بتوانند بهره‌مند شوند.

مصوری به‌روز بزرگداشت شیخ مفید اشاره کرد و ابراز داشت: شیخ مفید از علمای اهل تشیع و بنیان‌گذار حوزه‌های علمیه بود که در همه کار خود ارادت خود را به اهل‌بیت نشان داد.

وی ادامه داد: دشمن جز دشمنی کار دیگری نمی‌کند و باید به نگاه‌های دشمن دقت داشته باشیم و هوشیارانه عمل کنیم ،لذا خداوند دشمنان اسلام را نادان آفریده است و به برکت خون شهدا، اسلام و پیام قرآن آمریکای جنایت‌کار را زیر پا له کرده و خواهیم کرد.

امام‌جمعه موقت بردسکن با گرامیداشت روز جهانی معلولین و تقدیر از جامعه خدمت رسان به این قشر از جامعه یادآور شد: در حال حاضر 2هزار 340 معلول در بردسکن از خدمات اداره بهزیستی این شهرستان استفاده می‌کنند.

وی  به راه‌های مواصلاتی بردسکن اشاره کرد و اظهار کرد: شاهد حوادث ناگواری در جاده‌های مواصلاتی در این شهرستان هستیم که جان‌عزیزانمان را می‌گیرد ، اگر مسئولین می‌خواهند کاری کنند، این مهم را در اولویت کارشان قرار دهند و نگذارند برای زمان انتخابات و کارهای تبلیغاتی خودشان.

مصوری بابیان اینکه  محور بردسکن به خلیل‌آباد و بردسکن به سبزوار را دو محور اصلی  و پرحادثه اعلام کرد و با تأکید بر لزوم شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز در این محورها، از حرکت لاک‌پشتی در اجرای باند دوم جاده بردسکن به خلیل‌آباد انتقاد کرد و گفت: متأسفانه درزمانی که می‌توانیم کارکنیم، فعالیت لاک‌پشتی انجام می‌دهیم و هنگامی دنبال امور می‌رویم که باز زمانی برای خدمت نداریم بنابراین انتظار داریم مسؤولان شهرستانی و استانی در اجرای این پروژه‌ها تسریع کنند.

مجلس شورای اسلامی باید یار و یاور دولت برای منافع مردمی باشد

امام‌جمعه سبزوار هم در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت آیت‌الله مدرس، گفت: مجلس شورای اسلامی نباید ضد دولت و چاپلوس دولت باشد بلکه باید یار و یاور دولت برای منافع مردمی باشد.

حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با جمعی از هنرمندان و اهالی تلویزیون و رسانه، گفت: انقلاب اسلامی منشأ فرهنگی دارد و دشمنان طی چند سال اخیر به دنبال ترویج فرهنگ غرب‌گرایی و از بین بردن فرهنگ انقلاب اسلامی بودند.

امام‌جمعه سبزوار افزود: امروزه سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی باید ساده زندگی کردن، ترویج عفت و حجاب، صداقت، وفاداری و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به مردم نشان دهد و موضوعات مبتذل و بی‌بندوباری جایی در فرهنگ ما ندارد.

مقیسه بیان کرد: دشمن با ابزار رسانه‌ای و ساخت سریال‌های مبتذل با هزینه‌های میلیاردی به دنبال خشمگین نشان دادن چهره اسلام ناب محمدی (ص) است و هنرمندان ما نیز با ساختن سریال‌های انقلابی باید در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایستادگی کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس، بیان کرد: این عالم مبارزه دردهم آذرماه سال 1316 در سن 67 سالگی به دست رضاخان به شهادت رسید و آیت‌الله مدرس در سال‌های حیات خود در مقابل قلدری و ظلم و ستم رضاشاه ایستادگی کرد.

امام‌جمعه سبزوار تصریح کرد: آیت‌الله مدرس تمامی تخلفات و ظلم و ستم‌های رضاخان به با زبانی صریح در سخنرانی‌ها و جلسات بیان می‌کرد و آیت‌الله مدرس به زبان روزه به دست نیروهای رضاخان به شهادت رسید و حتی مکان تدفین او را مخی کردند.

مقیسه با اشاره به نام‌گذاری روز شهادت آیت‌الله مدرس به‌عنوان روز مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آیت‌الله مدرس خصوصیت‌های زیادی دارد و امروزه نمایندگان مردم در خانه ملت برای ادای حق نمایندگی باید از ویژگی‌های آیت‌الله مدرس پیروی کنند.

وی تصریح کرد: در استیضاح وزرای ناکارآمد باید حرکت انقلابی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام شود ولی متأسفانه مشاهده می‌شود که در هنگام استیضاح برخی از نمایندگان با رفت‌وآمدهای پشت پرده امضاهای خود را پس می‌گیرند.

امام‌جمعه سبزوار یادآور شد: مجلس شورای اسلامی نباید ضد دولت و چاپلوس دولت باشد بلکه باید یار و یاور دولت برای منافع مردمی باشد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به وعده‌های خودشان عمل کنند

امام‌جمعه خوشاب هم در جمع نمازگزاران جمعه این شهر  با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به وعده‌های خودشان عمل کنند و از دادن قولی که توان اجرایی آن‌ها را ندارند، پرهیز کنند گفت: نماینده مجلس باید همانند آیت‌الله مدرس نه مرعوب و نه مجذوب باشد.

حجت‌الاسلام سید قاسم دهقانی با اشاره به شجاعت و صداقت مرحوم مدرس در مجلس گفت: یکی از وظایف نمایندگان مجلس نظارت بر اجرای قوانین توسط مسئولان اجرایی و پیگیری قول‌هایی است که مسئولان به مردم می‌دهند.

امام‌جمعه خوشاب با انتقاد از عدم رسیدگی و رفع مشکلات جاده ترانزیتی و بین‌المللی شهرستان خوشاب، افزود: حدود 10 سال نمایندگان در ادوار مختلف قول پیگیری و رفع مشکلات داده‌اند ولی هنوز مشکلات اصلی جاده سر جای خودش باقی‌مانده است.

دهقانی تصریح کرد: نمایندگان مجلس با وضع قوانین مناسب به داد مشکلات اقتصادی مردم برسند این روزها وضع معیشتی مردم دردناک است.

وی تأکید کرد: چرا نمایندگان مجلس، مسئولان دولتی را ملزم نمی‌کنند به مشکلات زلزله‌زدگان کرمانشاه رسیدگی مناسب داشته باشند.

امام‌جمعه خوشاب با انتقاد از نمایندگان مجلسی که ایستادگی جبهه مقاومت در برابر دشمنان اسلام و خدمات ارگان‌های انقلابی در خدمت به محرومان جامعه و دفاع کشور در مقابل دشمن را زیر سؤال می‌برند، گفت: این افراد نماینده مردم و موردقبول نیستند.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.