مدیر هیأت رزمندگان مدافعین حرم خراسان رضوی گفت: هیأت رزمندگان مدافعین حرم در راستای ترویج و گسترش فعالیت‌های فرهنگی - مذهبی و مفاهیم اسلامی و در رأس آن مبانی فرهنگ شهادت گام برمی‌دارد.

ترویج مبانی فرهنگ شهادت از اهداف هیأت رزمندگان مدافعین حرم است
 
به گزارش قدس آنلاین ، سردار علی صلاحی در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه به اهداف تأسیس این هیأت اشاره کرد و گفت: هیأت رزمندگان مدافعین حرم به مدت یک سال است که فعالیت خود را شروع کرده و در راستای ترویج و گسترش فعالیت‌های فرهنگی - مذهبی و مفاهیم اسلامی و در رأس آن مبانی فرهنگ شهادت گام برمی‌دارد.

مدیر هیأت رزمندگان مدافعین حرم خراسان رضوی افزود: مجوز تأسیس آن از سوی سازمان تبلیغات اسلامی صادر و شاخه‌ای از هیأت مدافعین حرمین مرکز است که در استان خراسان فعالیت دارد.

وی ادامه داد: برنامه‌های این هیأت به‌صورت جلسات ماهیانه و نیز اردوهای زیارتی سیاحتی برای خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم تبیین شده است و از اهم آن حضور چشمگیر در مناسبت‌های مختلف از قبیل راهپیمایی ۹ دی و ۲۲ بهمن خواهد بود.

سردار صلاحی حضور خانواده‌های محترم شهدا را در منطقه عملیاتی کردستان و نیز شرکت در اربعین حسینی از مهم‌ترین برنامه‌های هیأت در سال جاری برشمرد.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.