جدا از هر نتیجه‌ای که به دست آمد و رده بندی که در آخر شکل گرفت دورهمی ورزشی، ورزشی نویسان با قهرمانی هر ۴ تیم شرکت کننده خاتمه یافت چرا که آن‌ها قرارشان این بود که هزینه جوایزشان را صرف کاری خیرخواهانه کنند.

شاگرد اول‌های جام رسانه و مهربانی!

دیروز وقتی که پایان اقدام خودجوش همکاران خبرنگار ورزشی‌ام را در روستایی همین نزدیکی کلانشهر مشهد نظاره‌گر بودم ناخود آگاه یاد جمله یک خیر ایرانی افتادم که با ایده فقرزدایی‌اش دارد کارها می‌کند «من خوشبختی را در کنار فقرا یافتم» راستش را بخواهید ما هم خوشبختی و حال خوش را دیروز با بودن در کنار بچه هایی احساس کردیم که با حرکتی کوچک شادی بزرگی به آن‌ها هدیه داد.

 برداشت اول

به مانند خیلی از تشکل‌ها و سازمان‌هایی که گاهاً برنامه‌های ورزشی و تفریحی برای کارکنان و همراهانشان در نظر می‌گیرند اعضای انجمن ورزشی نویسان خراسان رضوی مسابقات فوتسالی را برنامه‌ریزی کردند تا همکاران ورزشی نویس اوقاتی را با هم به تفریح و ورزش بگذرانند.

برنامه‌ریزی مسابقات خیلی زود انجام شد و ۳ تیم که هر کدام نام پیشکسوتی از ورزشی نویسان داشت آماده حضور در مسابقات شد. تیم استاد عبد احد، استاد خزاعی و استاد قنبری. یک تیم هم معاونت رسانه و ارتباطات آستان قدس رضوی راهی این رقابت‌ها کرد و جمع تیم‌های شرکت کننده شدند ۴ تیم. تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی میزبان شد و به نوعی تدارکات مسابقات را برعهده داشت. جدا از هر نتیجه‌ای که به دست آمد و رده بندی که در آخر شکل گرفت دورهمی ورزشی، ورزشی نویسان با قهرمانی هر ۴ تیم شرکت کننده خاتمه یافت چرا که آن‌ها قرارشان این بود که هزینه جوایزشان را صرف کاری خیرخواهانه کنند.

برداشت دوم

عرق ورزشی نویسان خشک نشده همراه میهمانانشان از زمین فوتسال راهی گود زورخانه تربیت بدنی آستان قدس رضوی شدند تا حرکت خیرخواهانه‌ای که شکل گرفته بود، تکمیل شود. گلریزان ورزشی‌نویسان و میهمانان ورزشی شان تبدیل به گلستان مهر و مهرورزی شد. بیشتر از ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد و اقلام ورزشی هدیه این همدلی و همراهی شد.

برداشت سوم

باز هم قرار همان تربیت بدنی آستان قدس رضوی بود، اما این بار نه برای برگزاری مسابقه؛ قرار بود ورزشی نویسان و میهمانانشان همراه هم راهی مدرسه‌ای در یکی از روستاهایی در همسایگی مشهد شوند تا کار شروع شده را پایان دهند.

مقصد دبستانی در روستای برزش آباد بود. اتوبوس که به مقصد رسید همراهی‌ها بیشتر هم شد. یحیی گل محمدی سرمربی موفق تیم صدر نشین پدیده، حسن نوری، مدیر تربیت بدنی شهرداری مشهد که به هر شکل ممکن از حرکت خبرنگاران ورزشی حمایت داشت به همراه حسین نخعی شریف که با وجود مشغله‌های کاری‌اش در شهرداری از ابتدا تا انتها در کنارمان بود به جمع ورزشی نویسان اضافه شدند تا در مراسم اهدای لوازم کمک آموزشی به دبستان دکتر قاسمی همراه ما باشند.

گرچه از ابتدا تا روز برگزاری مراس­م ورزشی‌نویسان همراهی و مساعدت دکتر هاشمی جواهری مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی را در کنار خودشان دیدند، اما آن‌ها بازهم دوست داشتند حضور دکتر به عنوان یکی از بانیان این حرکت خیرخواهانه را در خط پایان این اقدام خداپسندانه همراه خود داشته باشند.

 برداشت چهارم

شور و شادی دانش‌آموزان مدرسه و قدرشناسی آن‌ها با همان زبان کودکانه‌شان خیلی بیشتر از خیلی چیزها حال همه ما را خوب کرد. حضور در کلاس درس دانش‌آموزان همزات‌پنداری خاصی به همه ما داد و همان حس خوشبختی را داشتیم که کمتر جایی احساسش کرده بودیم.

یحیی گل محمدی هم که چهره سرشناس و میهمان ویژه مراسم بود دقایقی روی نیمکت دانش‌آموزان نشست. بازار امضا و گرفتن عکس سلفی انداختن با سرمربی دوست داشتنی پدیده گرم بود و بچه‌های برزش آباد روزی متفاوت را تجربه کردند.

برداشت آخر

گویا قطار مهرورزی قرار نیست در ایستگاه برزش آباد متوقف شود. دوستان و همراهان این اقدام خیرخواهانه محبتشان را دوچندان کردند.

 مجتبی سرآسیایی، قائم مقام باشگاه پدیده قول ساخت کلاس درسی از سوی بازیکنان و کادرفنی باشگاه را داد که دانش‌آموزانش همین الان در کانکس درس می‌خوانند و استاد زهی عزیز که با هدیه تعدادی میز و نیمکت اقدام خداپسندانه قبلی‌اش را تکمیل نمود تا بچه‌های دبستان دکتر قاسمی در رفاه بیشتری به درس و مشقشان برسند.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.