خراسان شمالی- سرهنگ مجید یگانه پور گفت: سارقان اماکن خصوصی در بازجویی های بعمل آمده به ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی و کابل و تجهیزات مخابراتی اعتراف کردند.

سارقان اماکن خصوصی در گرمه دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید یگانه پور جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری ۲ سارق حرفه ای اماکن خصوصی با ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی، قصد فروش مقدار قابل توجهی آهن آلات سرقتی به یک ضایعاتی را دارد بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه، ماموران با انجام گشت زنی های نامحسوس فرد مورد نظر را تحت نظر قرار دادند، افزود: فرد مورد نظر با یکدستگاه آژانس که قصد انتقال اقلام سرقتی را داشت بلافاصله توسط ماموران در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۳ کیسه حاوی ۴ عدد بوش خودروی سنگین و تعداد ۷ عدد آهن سوک متعلق به گاو آهن تراکتور کشف شد.

سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه در این رابطه با تحقیقات انجام شده همدست این متهم نیز دستگیر شد، افزود: در بازرسی از منزل این فرد نیز مقدار یکصد متر کابل سرقتی نیز کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمه با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های بعمل آمده به ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی و کابل و تجهیزات مخابراتی اعتراف کردند، اظهار داشت: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

پلمب یک واحد صنف نت سرا متخلف در شیروان

سرهنگ مسعود وحیدی فرمانده انتظامی شیروان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی ضمن بازدید از چندین واحد صنفی نت سرا در آذر ماه ۹۷ در سطح شهر یک واحد صنفی متخلف را پلمب و برای ۶ واحد دیگر نیز اخطار و تذکر صادر کردند.

وی اظهار داشت: طرح بازدید از واحدهای صنفی پذیرایی به مدت ۲ روز در سطح شهر به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شیروان ادامه داد: ماموران اداره نظارت براماکن این پلیس در راستای اجرای این طرح از هشت  واحد صنفی «نت سرا» بازدید به عمل آورده و یک واحد صنفی متخلف را به علت فعالیت غیرمجاز در طول روز و عدم توجه به اخطار ماموران پلمب کردند.

وحیدی افزود: همچنین در این بازدیدها از تعداد ۲ نفر از متصدیان یا شاغلین واحدهای صنفی به علت عدم رعایت ضوابط انتظامی، رعایت نکردن شئونات اسلامی تعهد اخذ شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه به ۴ واحد صنفی تذکر داده شد، تصریح کرد: در این طرح ۲ واحد صنفی نیز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات مورد اخطار رفع نقص و یک واحد صنفی مورد اخطار پلمب قرار گرفته و به اصناف معرفی شدند.

سرهنگ وحیدی در پایان افزود: در مدت اجرای طرح به کلیه متصدیان واحدهای صنفی نت سرا در خصوص رعایت شئونات اسلامی تذکرات لازم داده شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.