دبیر مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: دولت با آمدن آقای رزم حسینی به استان خراسان رضوی به عنوان استاندار موافق بوده و همچنین تعداد زیادی از دلسوزان استان هم با این انتصاب موافقت دارند.

 موافقت دولت با استانداری رزم‌حسینی در خراسان‌رضوی


به گزارش قدس آنلاین، عبدالله حاتمیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بنده آقای رزم حسینی را ندیده‌ام اما تعاریف زیادی از کار خوب ایشان شنیده‌ام، دولت نیز با آمدن ایشان موافق هستند.

وی ادامه داد: همچنین تعداد زیادی از نیروهای استان که دلشان برای توسعه خراسان‌رضوی می‌تپد با انتصاب ایشان به عنوان استاندار خراسان‌رضوی موافق هستند اما چیزی که ما شنیده‌ایم این بود که خود آقای رزم حسینی به علت سختی کار در خراسان‌رضوی تمایلی به آمدن ندارند البته این گفت‌وگو مربوط به حدود ۱۰ روز پیش بوده و امکان دارد که نظر وی تغییر کرده باشد.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی بیان کرد: آقای رزم حسینی با اینکه اصولگرا هستند اصلاح‌طلب‌ها قبول دارند و ما این را دوست داریم که فردی اصولگرا باشد اما برای استان کار انجام دهند و نماینده‌ها هم روی این مسئله حساسیتی ندارند کما اینکه ما شاهد هستیم تعدادی از وزرای کابینه هم گرایشات اصولگرایی دارند.
 منبع: تسنیم
 پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.