کمیته عالی تظاهرات بازگشت آوارگان و لغو محاصره نوار غزه اعلام کرد که تظاهرات بازگشت در نوار مرزی باریکه غزه با سرزمین های اشغالی 1948 تا زمان تحقق اهدافش ادامه خواهد داشت.

فراخوان شرکت در تظاهرات بازگشت جمعه آتی

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، این کمیته از ملت فلسطین خواست تا در تظاهرات جمعه آتی که با شعار "انتفاضه بزرگ سنگ" و با هدف تاکید بر مشی تظاهرات بازگشت و تجلیل از ایثارگری ها و جانفشانی های این ملت برگزار می شود، شرکت کنند.

کمیته مذکور خواستار راه اندازی کمپین بین المللی برای جلوگیری از فروش اسلحه به رژیم صهیونیستی در واکنش به کشتار فلسطینیان شرکت کننده در تظاهرات بازگشت شد. 

وی از فعالان جنبش جهانی تحریم "اسرائیل" و سازمان های حقوقی و بین المللی و بشردوست خواست تا در این کمپین نقش آفرینی کنند.

کمیته مذکور از سازمان ملل خواست به وظایف و مسئولیت های خود در زمینه اجرای مصوباتش در خصوص مساله فلسطین؛ به ویژه آن بخش از مصوبات و قطعنامه های مربوط به امور آوارگان فلسطینی عمل کند.

کمیته مذکور ضمن محکوم کردن تلاش های آمریکا برای ارائه پیش نویس قانونی در زمینه محکومیت جنبش مقاومت اسلامی حماس، از برادران عرب و مسلمان خواست جلوی ارائه و تصویب این پیش نویس را بگیرند.

کمیته مذکور بار دیگر از جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایتش از شهدا و مجروحان تظاهرات بازگشت تقدیر و تشکر کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.