یک تحلیلگر صهیونیست تاکید کرده است که طرح دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای حذف مسئله فلسطین موسوم به معامله قرن، مُرده به دنیا آمده و باید آن را دفن و مجلس ترحیم برایش برگزار کرد.

باید "معامله قرن" را دفن و مجلس ترحیم برایش برگزار کرد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، روزنامه عبری زبان اسرائیل هیوم شامگاه شنبه نوشت طرح صلح آمریکا در خاورمیانه(توطئه معامله قرن) که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به دنبال  اجرای آن است، به زودی رنگ اجرایی به خود نخواهد گرفت و نشانه‌های زیادی در حال حاضر مانع  اجرای آن است.

این روزنامه افزود اظهارات دیوید فریدمن سفیر آمریکا در تل آویو درباره معامله قرن که گفته است این طرح زمانی مطرح خواهد شد که دولت آمریکا به این نتیجه گیری برسد که احتمال پذیرش و اجرای آن به اوج خود می‌رسد، که با این اظهارات می‌توان اعتراف به مراسم ترحیم(مرگ) معامله قرن کرد.

شلومو شامیر تحلیلگر سیاسی این روزنامه رژیم صهیونیستی اذعان کرد می‌توان طرح صلح آمریکا در خاورمیانه(معامله قرن) را دفن کرد یا مجلس ترحیم برای آن برگزار کرد، بلکه می‌توان گفت که این طرح در آینده نزدیک عملی نخواهد شد و شک و تردید بسیار زیادی درباره  اینکه ارائه شود، وجود دارد.

این تحلیلگر صهیونیست تاکید کرده است : طرح معامله قرن مُرده به دنیا آمده و فرصت‌های اعلام آن ضعیف است.

توطئه موسوم به معامله قرن، طرح ادعایی دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای صلح ادعایی‌اش در خاورمیانه است که گفته می‌شود فلسطینی‌ها مجبور به دادن امتیازهای ظالمانه‌ فراوانی به رژیم صهیونیستی از جمله درباره قدس و آوارگان هستند.

مبارزات ملت فلسطین به ویژه راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت که از آوریل گذشته(فروردین)‌در مرزهای غزه و مناطق اشغالی ۱۹۴۸ با حضور گسترده مردم تحت محاصره نوار غزه برگزار می‌شود و آمادگی روزافزون مقاومت فلسطین و موج اعتراضات در کرانه باختری از عوامل مهم در جلوگیری از اجرایی شدن توطئه معامله قرن آمریکا به شمار می‌رود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.