یوسف العربی،مهاجم فرانسوی تیم الدحیل قطر همگروهی با تیم‌های استقلال، العین امارات و الهلال عربستان را سخت توصیف کرد.

امسال در لیگ قهرمانان آسیا قدرتمندتر از فصل قبل ظاهر خواهیم شد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، یوسف العربی مهاجم فرانسوی تیم الدحیل قطر درباره گروه‌بندی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا گفت: گروه‌مان بسیار سخت است زیرا دیگر تیم‌ها دارای تاریخ درخشان و توانمندی‌های زیادی هستند. با این وجود به الدحیل اطمینان کافی دارم و ما می‌توانیم آنها را شکست دهیم.

مهاجم الدحیل درباره دلیل حذف تیمش در فصل گذشته لیگ قهرمانان که با شکست برابر پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی رخ داد اظهار داشت: فرصت لازم را در آن دوره از دست دادیم اما در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا قدرتمندتر ظاهر خواهیم شد. هم‌اکنون بازیکنان الدحیل تجربه بیشتری دارند و تفاوت بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ ستارگان قطر را به خوبی می‌دانند. فصل جدید این رقابت‌ها برای ما متفاوت خواهد بود.

العربی درباره آینده فوتبالش خاطرنشان کرد: در قطر احساس آرامش دارم و از بودن در اینجا خوشحال هستم. فکر نمی‌کنم الان به اروپا بازگردم و می‌خواهم با الدحیل به جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یابم.

الدحیل قطر در گروه C لیگ قهرمانان آسیا با استقلال، العین امارات و الهلال عربستان قرار دارد. الدحیل و استقلال ۱۴ اسفند ماه سال جاری در نخستین هفته این رقابت‌ها در دوحه به مصاف هم می‌روند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.