رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت از ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها و خودروهای سنگین در تونل‌های شهری و تردد خودروهای معمولی از خطوط ویژه خبر داد.

تردد موتورسیکلت‌ها و خودروهای سنگین در تونل‌های شهری و تردد خودروهای معمولی از خطوط ویژه ممنوع است

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت با اعلام ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها و خودروهای سنگین در تونل‌های شهری و تردد خودروهای معمولی از خطوط ویژه اظهار داشت: تردد در خطوط ویژه برای خودروهای عادی، غیرمجاز بوده و صرفاً خودروهای پلیس و خودروهای امدادی مانند اورژانس و آتش‌نشانی مجاز به عبور از این خطوط هستنند؛ سایر خودروها اجازه تردد در این خطوط را ندارند و در صورت بروز تصادف، سهمی از تقصیر متوجه آن‌ها خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت افزود: تردد در خطوط ویژه برای خودروهای معمولی خطرناک است؛ همچنین با توجه به تصادفاتی که با عابر پیاده و اتوبوس‌های شرکت واحد رخ داده است، توصیه می‌شود که وسایل نقلیه خصوصاً موتورسیکلت‌ها از خطوط عادی برای تردد استفاده کنند.

وی همچنین در رابطه با تردد در تونل‌های شهری گفت: تردد موتورسیکلت‌ها و خودروهای سنگین در این تونل‌ها ممنوع بوده و علاوه بر ایجاد مزاحمت برای سایر خودروها باعث کاهش ایمنی تردد می‌شود؛ به همین علت لازم است موتورسیکلت‌ها و خودروهای سنگین از معابر عادی استفاده کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.