مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: باید برای توسعه فروش و بازگشت زنجیره ارزش زعفران به کشاورزان و اقتصاد برنامه ریزی کرد.

مبادلات کشاورزی و صنعتی بین ایران و اسپانیا توسعه می یابد

به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در دیدار با سفیر اسپانیا در ایران گفت: هدف ما از این دیدار همکاری با کشور اسپانیا به منظور افزایش مصرف زعفران و ارتقا زنجیره ارزش این محصول است.

وی افزود: باید برای توسعه فروش و بازگشت زنجیره ارزش زعفران به کشاورزان و اقتصاد برنامه ریزی کرد؛ اجرای طرح " توسعه ارزش‌های روستایی " به کشاورزان در ارتقا اشتغال و بهبود تولید محصول کیفی کمک می‌کند.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به این که قرار است بر توسعه مبادلات کشاورزی و صنعتی بین دو کشور اهتمام ویژه‌ای شود گفت:آمادگی برای تبادل هیات‌های تجاری بین دو کشور با محوریت بخش خصوصی در این استان فراهم است و از آن استقبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: خواستار حضور موثر بازرگانان دو کشور در میزهای توسعه صادرات هستیم، زیرا از این طریق با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دو طرف در افزایش سطح مبادلات تجاری، آشنا خواهیم شد.
 منبع: باشگاه خبرنگاران
 پایان پیام/

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.