شنیده شده یکی از مدیران این وزارتخانه که اتفاقا وظیفه نظارت هم برعهده دارد یکی از اقوامش به نام (ه.ر) را در یکی از هلدینگ های صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرده است.

تقسیم پست‌های مدیریتی در زیر مجموعه‌های وزارت کار

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه رای اعتماد در مجلس بر ضرورت استفاده از مدیران شایسته از طریق فراخوان و بنیاد ملی نخبگان تاکید کرد و گفت: بدون تردید کاری می کنیم که جوانان دانشمند پشت میز مدیریتی قرار بگیرند.
شریعتمداری تصریح کرد: تلاش می کنیم مدیران بر حسب نگاه قومیتی، مذهبی، باندی و قبیله ای انتخاب نشوند؛ زیرا دارایی های این وزارتخانه حق الناس است و متعلق به بیمه شدگان.

حالا با گذشت بیش از یک ماه از حضور شریعتمداری در این وزارتخانه خبر می رسد که برخی پست ها با فشار بعضی افراد در حال تقسیم شدن است.

در همین رابطه شنیده شده یکی از مدیران این وزارتخانه که اتفاقا وظیفه نظارت هم برعهده دارد یکی از اقوامش به نام (ه.ر)  را در یکی از هلدینگ های صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرده است.

نامبرده این فرد را برای مدیر عاملی شرکت آزاد راه امیر کبیر که وظیفه اش سرمایه گذاری ، احداث ، بهره برداری و نگهداری از آزاد راه امیرکبیر است، برگزیده است.

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.