البرز- فخرالدین صابری از برگزاری همایشی با عنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری استان البرز خبر داد.

 همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری البرز برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، فخرالدین صابری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز اظهار کرد: فاز دوم مطالعات طرح جامع گردشگری استان البرز به اتمام رسیده است.

وی افزود: این طرح مطالب و ارائه پکیج فرصت های سرمایه گذاری را در بر می گیرد وشامل شهرستان های شش گانه تابعه  استان البرز می شود.

صابری تصریح کرد:در این طرح امکان عملی سازی و سیاست‌گذاری‌های طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در ایجاد، تاسیس، توسعه و توزیع امکانات گردشگری به صورت عادلانه در تمام نقاط استان صورت گرفته است.

این مسئول همچنین افزود: تعداد ۲۵ مورد پکیج فرصت های سرمایه گذاری از طریق مشاور تهیه و در اختیار سرمایه گذاران بخش گردشگری قرار می‌گیرد که سرمایه‌گذاران بسته به نوع و به دلخواه خود مناطق مورد نظر را برای سرمایه‌گذاری انتخاب خواهند کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان البرز اضافه کرد :با عنایت به جلسات مستمر کارشناسی و اتفاق نظر اولیه با شهرداری و فرصت های سرمایه گذاری استخراج شده در نظر داریم همایشی بدین منظور برای تبلیغ و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری احصاء شده از طرح مطالعاتی را با همکاری شهرداری محترم کرج تحت عنوان "همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری استان البرز" برگزار کنیم.

وی در پایان گفت: در این همایش ضمن پرداختن به تبلیغ جاذبه های گردشگری استان البرز در جهت واگذاری و در اختیار گذاردن این فرصت‌ها برای سرمایه‌گذاران متقاضی گامی موثر برداشته می شود.

انتها پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.