سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه کاپیتان این تیم در سطح لوکا مودریچ بازیکن رئال مادرید است، گفت: اگر سرمربی تیم ملی بودم حسینی را دعوت می‌کردم.

برانکو: سیدجلال بهترین دفاع حال حاضر است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در حاشیه نشست خبری مربوط به مراسم خداحافظی سید جلال حسینی از بازیهای ملی، برانکو ایوانکوویج سرمربی سرخ پوشان اظهار داشت: لذت می برم وقتی این تعداد خبرنگار را در کنفرانس خبری سیدجلال می بینم. احترام ویژه خودتان را به کاپیتان سید جلال نشان دادید.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: نمی خواهم از حسینی تشکر ویژه کنم چون همچنان در تیم ما هست اما مایلم به ایشان خسته نباشید بگویم به خاطر ۱۱۵ بازی که برای تیم ملی انجام داده است. او افتخار خانواده خودش و تیم ملی ایران شده است. به سیدجلال که رکورد دار قهرمانی در تاریخ فوتبال باشگاهی ایران هم هست، تبریک می گویم.

وی افزود: بابت وفاداری سیدجلال هم باید تبریک بگوییم. البته که وظایف سنگینی در ادامه راه دارد. من مربی باتجربه ای هستم. ستاره های بزرگی را پرورش دادم. بازیکنانی که آقای گل جام جهانی بودند. بازیکنانی که در بزرگترین باشگاه های دنیا بازی کرده اند. به عنوان مثال لوکا مودریچ را می گویم که شانس اول توپ طلا است. اینها را گفتم تا بگویم سید جلال در طبقه با آنهاست. یکی از مهمترین بازیکنانی است که من به او تمرین دادم. یکبار دیگر به او تبریک می گویم و تشکر می کنم بابت همکاری سه سال اخیرش با پرسپولیس.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: سیدجلال به عنوان کاپیتان تیم، دست راست من در تمرینات بود. این موضوع برای بازیکن و مربی می تواند خیلی خوب باشد. به همین دلیل است که نتایج فوق درخشان کسب کردیم.

برانکو افزود: متاسفانه فضای کافی نبود که تمام بازیکنان اینجا باشند. البته بعد از این در جمعی دوستانه خواهیم بود. اما حالا می خواهم یک یادگاری به او بدهم. یادبودی که به عنوان هدیه کوچک به جلال خواهم داد بابت تمام تلاش هایی که برای پرسپولیس و فوتبال ایران ارایه کرده است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا اگر سرمربی تیم ملی بودید سیدجلال را خط می زدید؟ افزود: من ابتدا گفتم حدود ۱۰ سال پیش اولین نفری بودم سیدجلال را خط زدم اما الان باید اعتراف کنم اشتباه کردم. او بهترین است. اکنون هم اگر سرمربی تیم ملی بودم سیدجلال را قطعا در بین اسامی بازیکنان قرار می دادم. ابدا نمی خواهم کسی را زیر سوال ببرم و علیه کسی صحبت کنم. من نظر شخصی ام را می گویم.

برانکو در پاسخ به این سئوال که آیا الان وقت اتحاد با تیم ملی نیست؟ افزود: همیشه از صمیم قلب گفته ام تمام ارکان پرسپولیس همیشه و همیشه هوادار تیم ملی خواهد بود.  می توانید خودتان شهادت بدهید که با هیچ تصمیم تیم ملی مخالفت نکردیم. در تمام اردوها ملی پوشان ما به موقع حاضر شدند. ما بزرگترین هواداران تیم ملی ایران خواهیم بود. مهم نیست چه کسی مدیر و مربی این تیم است. نمی دانم چرا همیشه اشاره به درگیری بین تیم ملی و پرسپولیس می کنند. آیا شما تا به حال دیده اید کسی علیه تیم ملی صحبت کند؟!

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.