به مناسبت هفته پژوهش و فناوری از 12 تا 15 آذر ماه کارگاه و میزگرد تخصصی وقف علم و فناوری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

کارگاه تخصصی وقف علم و فناوری در خراسان رضوی برگزار می‌شود
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، کارگاه و میزگرد تخصصی وقف علم و فناوری به‌صورت رایگان با اعطای گواهینامه معتبر به‌شرکت‌کنندگان به‌مدت سه روز از 13 تا 15 آذر ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

این کارگاه با محور نگاهی دیگر به‌وقف و امور خیریه و موضوعات فناوری‌ها و نوآوری‌های حوزه انرژی و محیط زیست در روز 12 آذر و فناوری‌ها و نو آوری‌های حوزه امنیت غذایی، سلامت و بهداشت 13 آذر ماه ارائه می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این کارگاه 14 آذر ماه از میزگرد تخصصی وقف علم و فناوری با محوریت تعیین اولویت‌های پروژه‌های علمی، فناورانه و نوآورانه بهره‌مند می‌شوند.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در کارگاه و میزگرد تخصصی وقف علم و فناوری می‌توانند نام، نام خانوادگی و شماره همراه خود را به‌آدرس @vaghf_elm در پیام‌رسان تلگرام  ارسال کنند.

مدیران و کارشناسان پژوهشکده هوا خورشید دانشگاه فردوسی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، آستان قدس رضوی، معاونت پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان، دستگاه‌های دولتی و نهادهای مردمی مخاطبان این کارگاه آموزشی هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.