رئیس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی با بیان اینکه مشکل سخت‌افزار حل شود المپیکی می‌شویم، گفت: در حال حاضر سالن هات استان با 4 میز کار می‌کند که با توجه به‌پتانسیل و ورزشکاران خوب در سطح بالا مناسب نیست.

مشکل سخت‌افزار حل شود المپیکی می‌شویم/ صدر تنیس روی میز همچنان در تصاحب اشتری

به گزارش قدس آنلاین، کاظم مستحقی‌راد با بیان اینکه مسابقات تنیس روی میز بانوان کشور با حضور 65 بازیکن برتر ایران به‌مدت 3 روز در سالن بین‌المللی برق خراسان برگزار شد، گفت: این دوره از مسابقات نکوداشت بازیکن اسبق تیم ملی و پیشکسوت مشهدی فریبا قوام‌زاده برگزار شد که با قهرمانی ملیکا کرمی از تهران به‌پایان رسید.

رئیس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی اضافه کرد: فاطمه جمالی‌فر از البرز نیز مقام دوم را از آن خود کرد و مهشید اشتری از خراسان رضوی و سارا شهسواری از کرمانشاه به‌مقام سوم مشترک دست پیدا کردند، همچنین مهشید اشتری با حفظ جایگاه خود در صدر رنکینگ کشور به‌عضویت تیم ملی درآمد.

وی درخصوص مسابقات تور بزرگ ایرانیان گفت: این مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور ورزشکاران در مسابقات جهانی مجارستان و تور آسیایی اندونزی بود.

مستحقی‌راد درباره عملکرد مهشید اشتری در این مسابقات عنوان کرد: نابغه تنیس روی میز خراسان رضوی با نتایج خوبی که به‌دست آورد، مقام سوم را کسب کرد و بازهم در رنکینگ کشوری عنوان اول را از آن خود کرد، متأسفانه در نیمه نهایی بازی را به‌یکی از بازیکنان خوب تنیس روی میز واگذار کرد که این نیز جزو حوادث این ورزش است و تاثیری در ارزش و کیفیت او ندارد.

رئیس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی با اشاره به‌تأثیر میزبانی در مهشید اشتری، خاطرنشان کرد: من نیز سابقه حضور در تیم ملی به‌عنوان بازیکن و مربی را داشتم، در میزبانی‌ها با توجه به‌اینکه بازیکن گاهی تحت تأثیر جو قرار می‌گیرد، چراکه به‌عنوان نماینده استان و بازیکن ملی‌پوش مسؤولیت سنگینی را به‌عهده داشت، همچنین فاطمه جمالی‌فر بازیکن خوبی است که در مسابقات جهانی و آسیایی حضور داشته و تجربه خوبی دارد.

وی تصریح کرد: نکته قابل توجه این مسابقات حضور 4 بازیکن استان درجمع  32 نفر برتر کشور بود که نشان‌دهنده رشد و پیشرفت استان در این رشته را می‌رساند.

مستحقی‌راد با بیان اینکه سطح فنی مربیان خراسان رضوی جایگاه قابل قبولی دارد، عنوان کرد: 15 مدرس جهانی در کشور داریم که یکی از آنها من هستم، در سال گذشته، 25 مربی بین‌المللی را با برگزاری دوره‌های مربیگری به‌خراسان رضوی اضافه کردیم با این وجود معتقدم باید کلاس‌های دانش‌افزایی را بیشتر برگزار کنیم و مربی‌ها را به‌روز نگه داریم.

رئیس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی یکی از عوامل مهم‌ در پیشرفت تنیس روی میز را سخت‌افزار دانست و ادامه داد: در حال حاضر سالن هیات استان با 4 میز کار می‌کند که با توجه به‌پتانسیل و ورزشکاران خوب در سطح بالا مناسب نیست، یکی  از مهم‌ترین نکات در پیشرفت تنیس استان وجود خانه تنیس روی میز استاندارد است که با توجه به‌صحبت‌هایی که با مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی داشتیم به‎‌زودی برطرف می‌شود.

وی افزود: اگر نقص سخت‌افزاری ما برطرف شود، به‌طور حتم یکی از نمایندگان تنیس روی میز کشور در المپیک 2020 از خراسان رضوی است.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.