«محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی با وجود اعتراضات مردمی، امروز وارد نواکشوت پایتخت موریتانی شد.

بن سلمان در میان اعتراضات مردمی وارد موریتانی شد

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، ولی‌عهد سعودی امروز وارد نواکشوت پایتخت موریتانی شد و در فرودگاه مورد استقبال «محمد ولد عبدالعزیز» رئیس‌جمهور این کشور و تعدادی از اعضای دولت و مسئولان ارشد آن قرار گرفت.

قرار است نشست رسمی بین دو طرف برگزار شود و علاوه بر آن توافقنامه‌های همکاری جدید بین دو طرف در زمینه‌های مختلف اعم از بهداشت، آموزش، زیر ساخت، معادن و انرژی امضا شود.

سفر بن سلمان به موریتانی در حالی است که این کشور طی دیروز و امروز یکشنبه شاهد برگزاری تظاهرات‌های اعتراض‌آمیز به سفر بن سلمان بود.

روز جمعه انجمن دانشجویی مخالفت با نفوذ صهیونیست‌ها و دفاع از قضایای عادلانه موریتانی طی فراخوانی خواستار برگزاری تظاهرات در مخالفت با سفر بن سلمان شده و از دولت موریتانی خواسته بود تا دست از حمایت ولی‌عهد سعودی که مرتکب جنایت زیادی از جمله قتل خاشقچی و مداخله نظامی در یمن شده است، بردارد.

«محمد ولد سیدی» رئیس انجمن مذکور در مصاحبه با روزنامه قطری «العربی‌ الجدید» نیز گفت: «موریتانی هرگز نمی‌پذیرد که خاک آن با سفر قاتل کودکان یمن، عامل حبس علما و کسی که دستگاه قضایی را برای انتقام گرفتن از معارضان به خدمت گرفته است، آلوده شود.»

تظاهرات‌کنندگان همچنین شعار «ملت خواهان طرد خونریز است»، «ملت بن سلمان را نمی‌خواهد» سر دادند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.