خوزستان_ غلامرضا شریعتی: کارگران نیشکر هفت تپه روز گذشته به سر کار برگشتند و چرخه تولید شکر از نیشکر هفت تپه از سر گرفته شد همچنین مدیر جدید برای این واحد تولیدی انتخاب شد.

 آخرین وضعیت کارگران نیشکر هفت تپه و گروه ملی فولاد از زبان استاندار خوزستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در خصوص آخرین وضعیت کارگران نیشکر هفت تپه شوش گفت: کارگران نیشکر هفت تپه روز گذشته به سر کار برگشتند و چرخه تولید شکر از نیشکر هفت تپه از سر گرفته شد، همچنین مدیر جدید برای این واحد تولیدی انتخاب شد که مورد تایید کارگران است و سابقه خوبی در مدیریت نیشکر داشته است.

استاندار خوزستان افزود: امیدواریم این شرکت همانطور که همیشه نقش مهمی در تولید و اقتصاد کشور داشته است، نقش خود را بازیابد و همچنین صنایع جانبی که قرار است در کنار این کشت و صنعت ساخته شود فعال شده تا این شرکت بیش از پیش به تواند به اقتصاد و تولید کشور کمک کند.

شریعتی در خصوص شرکت گروه ملی فولاد ایران نیز تصریح کرد : هفته گذشته کارگران زیر دیپلم این شرکت دو ماه از حقوق خود را دریافت کردند و امروز هم دیپلم ها و کارشناسان یک ماه از حقوق شان پرداخت شد و ظرف چند روز آینده ماه دوم حقوق این افراد پرداخت خواهد شد که معوقات به یک ماه کاهش یابد.

استاندار خوزستان ادامه داد: مواد اولیه برای این شرکت به فولاد خوزستان سفارش داده شده است و به زودی این مواد تحویل شرکت گروه ملی خواهد شد تا تولید مجددا از سر گرفته شود.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم کارگران گروه ملی هر چه سریعتر به سرکار برگردند و چرخه تولید دوباره از سرگرفته شود و حقوق آنها از طریق تولید ثروتی که در این مجموعه خواهد شد، پرداخت شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.