کارگردان نمایش «باغ خونی» گفت: نمایش «باغ خونی» به یکی از وقایع مهم در تاریخ مشهد می‌پردازد

«باغ خونی» روایتگر داستانی از تاریخ مشهد

به گزارش قدس آنلاین امیر بشیری ، در حاشیه پشت صحنه نمایش «باغ خونی» در مورد موضوع این نمایش که این روزها در مراحل پایانی تمرین به سر می‌برد، اظهار کرد: موضوع نمایش درمورد یک داستان خانوادگی است که به یکی از وقایع مهم مشهد نیز اشاره دارد.

بشیری در خصوص مراحل پیش‌تولید و تمرینات نمایش «باغ خونی» عنوان کرد: حدود یک‌ماه و نیم در حال پیش‌تولید این نمایش بودیم و در حال حاضر مراحل نهایی تمرین را در حوزه هنری خراسان رضوی پس از نزدیک به یک‌ماه و نیم تمرین پشت سر می‌گذاریم.

وی در خصوص عوامل و بازیگران این نمایش عنوان کرد: «باغ خونی» نمایشی به نویسندگی محمد نقایی و کارگردانی بنده است. همچنین این نمایش از بازیگران بسیار خوب مشهد و دو بازیگر تئاتری و سینمایی کشور استفاده کرده است و بازیگرانی چون پرویز فلاحی‌پور، کامران تفتی، سعید صادقی محمد الهی، امیر محاسبتی، جلال کریم‌زاده، جواد محمدزاده، زهره مرادی، محبوبه سلطانی، مجید بخششیان، مهشید شریفی، احسان امیرپور، مهران مطیع و سجاد انتظاری در آن ایفای نقش می‌کنند.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: طراح لباس این نمایش محبوبه سلطانی، منشی صحنه هانی عبادی، طراح پوستر و بروشور سمانه کاملی، آهنگساز بهزاد خجسته، طراح صحنه شهاب افتخاری و طراح گریم امیرحسین غفاری هستند.

بشیری اضافه کرد: دستیاران کارگردان این نمایش ایمان رمضانی و کامران سعادت و مشاور رسانه‌ای نمایش سید جواد اشکذری، مدیر روابط عمومی حمیدرضا آزادفر، مشاورین کارگردان سجاد انتظاری، عبدالله برجسته، مصطفی ابهری و حسن صالحی هستند.

وی در مورد تعداد زیاد عوامل نمایش خاطرنشان کرد: نمایش «باغ خونی» ۱۵ اکت دارد که هریک بازیگران خاص خود را دارا است. ضمن این که نمایش از یک دکور بزرگ و سنگین برخوردار است و ان‌شاء‌الله بعد اخذ مجوزهای مربوط به اجرا، در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا خواهیم داشت.

این کارگردان تئاتر در پاسخ به سوالی در خصوص این که داستان حاضر از چه جهت می‌تواند مخاطب را به خود جذب کند، گفت: خوشبختانه نمایشنامه در بستر بسیار خوبی به روایت داستان پرداخته و آن را پیش می‌برد و من احساس می‌کنم با توجه این که به یکی از وقایع مهم مشهد در کنار آن اشاره می‌کنیم، نمایش در جذب مخاطب به لحاظ دراماتیک و داستانی که نقل می‌کند بتواند موفق باشد؛ البته این مهم بستگی به اجرای ما نیز خواهد داشت و امیدواریم با توجه به این که بازیگران بسیار خوب تئاتر مشهد و کشور در نمایش هستند، بتوانیم نمایش خوب و قابل قبولی را برای مخاطبین فهیم مشهدی به روی صحنه ببریم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.