یزد - آیت الله محمدرضا ناصری یزدی با تاکید بر اینکه مسئولان باید نسبت به رفع مشکلات آب جدی‌تر باشند، گفت: تخریب خط لوله آب یزد ضرر به بیت المال و انقلاب است.

تخریب خط لوله آب یزد ضرر به بیت المال و انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان یزد در جمع مدیران آب منطقه‌ای استان یزد با بیان اینکه مسئله آب یک امر حیاتی برای کشور و استان کویری یزد است اظهار داشت: هر زمان که خبر از تخریب خط لوله آب یزد می‌رسید می‌دیدیم که تلاش‌های بسیاری برای حل آن مشکل در بین مسئولان استان صورت می‌گرفت که جای تشکر بسیار دارد.

 وی افزود: تلاش‌ها و زحماتی که مسئولان برای وصل آب یزد در مدت تخریب خط لوله آب استان صورت می‌گرفت سبب می‌شد که مشکلی با کمبود آب در سطح استان نداشته باشیم.

امام جمعه یزد با بیان اینکه توصیه دارم که در ارتباط با مسئله آب جدی‌تر عمل شود گفت: نیاز است که از فرصت استفاده و با ورود وزارت نیرو و استان‌های همجوار کاری کرد که این مشکلات پیش نیاید و حرکت شایسته‌ای انجام شود.

وی با اشاره به اینکه نباید در زمینه استحصال آب وقت را تلف کرد تصریح کرد: نیاز است که مسئولان استان یزد با جدیت نسبت به حل مشکلات آب استان اقدامات لازم صورت گیرد.

ناصری یزدی با بیان اینکه نیاز داریم که مسئولان کشور با جدیت و به دور از هرگونه کوتاهی نسبت به حل مسئله آب استان یزد اقدامات لازم را انجام دهند گفت: همانطور که در درون استان درخواست کردیم که دست به دست هم بدهیم تا مشکلات آب استان را حل کنیم، مسئولان کشور نیز باید اقدامات جدی‌تری را در این زمینه به کار گیرند و به کارهای متفرقه نپردازند تا وقت تلف شود.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان ساخت : ما با مردم ورزنه و اصفهان مشکل نداریم و انسان‌های بسیار شریفی هستند و آنها نیز مشکلاتی دارند که باید برطرف شود ولی آنها نیز باید بدانند که وقتی کم آبی پیش می‌آید، طبیعتا مشکلاتی رخ می‌دهد که نیاز به صبوری بیشتر دارد تا این مسائل حل شود.

امام جمعه یزد خطاب به کسانی که دست به تخریب خط لوله انتقال آب یزد می‌زنند گفت: اینکه کسانی دست به تخریب خط انتقال آب می‌زنند باید بدانند که ضرر به بیت‌المال است و ضرر به بیت‌المال هم ضرر به انقلاب و نظام است که از نظر شرعی و دینی نیز مشکل دارد.

آیت الله ناصری افزود: مردم باید هوشیار باشند و فریب افرادی که قصد دارند به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی آسیب بزنند را نخورند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.