فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در یک هفته اخیر با تلاش مرزبانان خراسان رضوی مقدار قابل‌ توجهی مواد مخدر و سوخت قاچاق در این استان کشف شد.

کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و مواد مخدر در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار ماشاءالله جان‌نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای برخورد با قاچاقچیان و مقابله با خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی در ایست و بازرسی هنگ مرزی تایباد موفق به کشف مقادیر قابل‌توجهی سوخت قاچاق شدند.

وی افزود: مرزبانان خراسان رضوی طی یک هفته گذشته با ایجاد گشت‌های مستمر و تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند ۲۲ هزار و ۴۴۸ لیتر به ارزش ۱ میلیارد و ۴۲۹ میلیون و ۱۹۰ هزار ریال سوخت قاچاق کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی، ضمن تأکید مجدد بر هوشیار بودن مرزبانان این استان تصریح کرد: در راستای حراست و حفاظت از مرزهای استان و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به خاک کشورمان، مرزبانان این فرماندهی در درگیری با قاچاقچیان و سوداگران مرگ موفق به کشف بیش از ۱۸ کیلوگرم هروئین شدند و قاچاقچیان نیز با استفاده از تاریکی شب و نزدیکی به مرز به آن سوی مرز متواری شدند.

جان‌نثار  تأکید کرد: قاچاقچیان سوخت و مواد مخدر بدانند که دلاورمردان و مرزبانان استان خراسان رضوی با چشمانی باز و در سخت‌ترین شرایط، با ایثار و رشادت و از جان‌گذشتگی خود در مبادی ورودی و خروجی نقاط مرزی با جدیت هرچه تمام برخورد خواهند کرد و اجازه نمی‌دهند حتی ذره‌ای از سرمایه‌های ملی کشور عزیزمان را به تاراج ببرند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.