تیم فوتبال استقلال در حالی امروز تمرینات آماده‎سازی خود را پیگیری کرد که "الحاجی‌گرو" بازیکن نیجریه‌ای این تیم به دلیل سرماخوردگی غایب بود.

الحاجی‌گرو در تمرین تیم فوتبال استقلال حاضر نشد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تمرین امروز آبی‌پوشان از ساعت ۱۱:۳۰ در مجموعه ورزشی صنایع دفاع برگزار شد.

حاشیه‌های این جلسه تمرین در ذیل آمده است:

* چند کودک و نوجوان از انجمن حمایت از کودکان و نوجوانان توان‌یاب در تمرین حضور پیدا کرده و با کادر فنی و بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

* وینفرد شفر به طور اختصاصی با این کودکان عکس یادگاری گرفت و ضمن خوشامدگویی برای حضور در تمرین، آرزوی سلامتی برایشان کرد.

* الحاجی‌گرو به دلیل سرماخوردگی، نظاره‌گر تمرین همبازی‌هایش بود.

* فرشید باقری پس از بهبودی کامل، امروز در تمرین حاضر شد و پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد.

* سجاد آقایی تمرینات اختصاصی را زیر نظر فیلیپ مربی بدنساز انجام داد.

* وینفرد شفر قبل از شروع تمرین دقایقی با بازیکنان صحبت کرد. علاوه بر این، آبی‌پوشان ابتدا بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به مرور کارهای تاکتیکی و تکنیکی پرداختند.

* آیتم بعدی به بازی هندبال اختصاص داشت که این تمرین بسیار پرنشاط برگزار شد.

* بخش بعدی تمرین، یک فوتبال درون تیمی بود که شفر به دقت این بازی را زیر نظر داشت و مرتب نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

* آیتم پایانی، زدن ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور بود که در این تمرین، فرشید اسماعیلی و همام طارق بهتر از سایر بازیکنان، ضربات خود را وارد دروازه می‌کردند.

* تمرین آبی‌پوشان پس از ۹۰ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا تمرینات خود را جهت دیدار برابر سپیدرود رشت ادامه خواهد داد.

آبی‌پوشان بعدازظهر پنجشنبه تهران را به مقصد رشت ترک خواهند کرد تا در روز جمعه و از ساعت ۱۵ از هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه عضدی رشت میهمان سپیدرود این شهر باشند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.