همزمان با آغاز عملیات ارتش رژیم صهیونیستی برای کشف و انهدام تونل‌های ادعایی حزب‌الله در مرز لبنان، فرماندهی ارتش این کشور تاکید کرد اوضاع مناطق مرزی آرام و باثبات است.

ارتش لبنان: اوضاع در مرزهای جنوبی را با دقت تحت نظر داریم

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: فرماندهی ارتش لبنان تاکید کرد اوضاع مناطق مرزی در بخش لبنانی آرام و باثبات است.

فرماندهی ارتش لبنان با تاکید بر اینکه با دقت اوضاع را زیر نظر دارد، افزود: ارتش برای مقابله با هر نوع حادثه غیرمنتظره آمادگی کامل دارد. یگان‌های مستقر در این منطقه به طور معمول به ماموریت خود ادامه می‌دهند.

شبکه تلویزیونی الحدث امروز از آغاز عملیات ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه تونل‌های حزب‌الله در مرز لبنان خبر داد. منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند عملیات علیه تونل‌های ادعایی حزب‌الله در داخل فلسطین اشغالی و نه لبنان، انجام خواهد شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ارتش اسرائیل از برخی تونل‌ها که تا اسرائیل امتداد یافته است اطلاع دارد. اسرائیل فعالیت‌های حزب‌الله را نقض آشکار «حق حاکمیت» خود می‌داند.

در همین حال رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم گزارش دادند ارتش این رژیم از دیشب عملیات مهندسی گسترده‌ای برای کشف و انهدام تونل‌های حزب‌الله آغاز کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.