مدیرعامل شرکت فرآورده های غذایی رضوی گفت: محصول جدید آب معدنی لیوانی با برند رضوی به صورت آزمایشی تولید شد.

آب معدنی لیوانی با برند رضوی تولید شد

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا اصیلی مدیر عامل شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی  بیان کرد: این شرکت با توجه به ارزش آب و به منظور استفاده بهتر، نسبت به تولید آزمایشی محصول جدید آب معدنی لیوانی با برند رضوی اقدام کرده است.
وی ادامه داد: متاسفانه در سایر بسته‌بندی‌ها، مقداری از آب بطری مصرف شده و مابقی بلا استفاده می‌ماند، در صورتی که با این نوع بسته‌بندی از اسراف آب جلوگیری به عمل خواهد آمد.
اصیلی با اشاره به موارد کاربرد این محصول گفت: آب معدنی لیوانی برای استفاده در هواپیمایی، رستوران‌ها، اداره‌ها، سازمان‌ها و مکان‌های عمومی که نیاز به مصرف کم دارند، کاربرد مناسبی خواهد داشت.
وی ادامه داد: در حال حاضر که این محصول در مرحله تولید آزمایشی قرار دارد، طی یک روز کاری حدود 20 هزار عدد آب معدنی لیوانی تولید می‌شود که با توجه به هماهنگی انجام شده در مهان‌سرای امام رضا(ع) استفاده و مصرف خواهد شد.
اصیلی اضافه کرد: چنانچه این محصول به بهره‌برداری برسد، روزانه 13 هزار آب معدنی لیوانی توسط شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی تولید خواهد شد.
وی درباره اوزان لیوان‌های مذکور گفت: این لیوان‌ها در دو وزن 200 و 230 سی‌سی بوده که با توجه به لیوانی بودن، از مصرف دوباره لیوان یکبار مصرف در سر میزها جلوگیری به عمل خواهد آمد.
اصیلی با اشاره به فرایند تصفیه آب معدنی لیوانی تولیدی این شرکت گفت: فرایند تصفیه آب معدنی دارای دو بخش است؛ در مرحله نخست آب خروجی از چشم فیلترهایی میکرونی و فیلتر شنی عبور داده شده و آلودگی‌های فیزیکی آن جدا می‌شود و سپس از فیلتر ذغال اکتیو عبور داده شده تا کلر مازاد موجود در آب تصفیه شود.
مدیر عامل شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی اشتغال‌زایی را یک از اهداف این شرکت عنوان کرد و افزود: این محصول به صورت برون‌سپاری انجام می‌شود و با تولید آن به طور غیر مستقیم برای 20 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.
منبع: آستان نیوز
 پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.