دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی گفت: افرادی که در حد وزیر و یا معاون رئیس‌جمهور موردقبول است و کمتر از آن به خاطر سطح مسئولیت نمی‌شود برای استان در نظر گرفت.

استاندار خراسان رضوی باید در حد وزیر یا معاون رئیس‌جمهور باشد/ فرد موردنظر به‌راحتی پیدا نمی شود

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا ترقی در مورد آخرین وضعیت انتخاب استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: انتخاب استاندار خراسان رضوی نیاز به هماهنگی‌های بیشتر نسبت به سایر استان‌ها دارد، شاخصه‌های انتخاب استاندار خراسان رضوی موجب می‌شود که فرد موردنظر به‌راحتی برای این مسئولیت پیدا نشود.

وی افزود: طبیعی است که وقتی وزارت کشور حکم سرپرستی برای استانی صادر کند، حداقل دو ماه به زمان نیاز است تا تصمیمی راجع به انتخاب فرد اصلح برای استانداری خراسان رضوی اخذ شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی با بیان اینکه شاخصه‌های استانداری خراسان رضوی نیازمند توانمندی لازم برای اداره استان در سطح بین‌المللی است، گفت: مشهد جزو کلان‌شهرهایی است که ویژگی‌های خاص خود به لحاظ مذهبی و توریستی دارد و فرد مسئول بایستی اطلاعات کافی در مورد استان داشته باشد، به تمام مسائل اشراف داشته باشد و مورد وفاق مسئولین محلی باشد.

ترقی تصریح کرد: با توجه به این ویژگی‌ها گزینه‌هایی مطرح شدند که تنها برای تست کردن جامعه و یا پیشنهادهایی خارج از روند اصلی تصمیم‌گیری بوده است.

وی افزود:گزینه‌های استانداری خراسان رضوی که در افکار عمومی و فضای مجازی توسط برخی جریان‌های سیاسی مطرح می‌شود و بر روی آن‌ها کار می‌کنند، گزینه‌های اصلی نیستند؛ نام بردن از افرادی خاص تنها با هدف تست کردن جامعه و اخذ نقطه نظرات عمومی است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه فردی برای استانداری خراسان رضوی موردقبول است، اظهار کرد: افرادی که در حد وزیر و یا معاون رئیس‌جمهور موردقبول است و کمتر از آن به خاطر سطح مسئولیت نمی‌شود برای استان در نظر گرفت.

ترقی تأکید کرد: استاندار آینده خراسان رضوی باید بین آستان قدس رضوی و نماینده ولی‌فقیه وفاق و همکاری داشته باشد تا بتواند موجب پیشرفت استان شود.
منبع: دانا
 پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.