علی شیخ‌الاسلامی می‌گوید: شورای تامین جهت ایجاد نظم هرچه بیشتر اعلام کرد باید برای سایر دیدارهای پیام بلیت‌فروشی انجام گیرد.

دیدار پیام و پیکان، آخرین بازی رایگان تیم مشهدی خواهدبود
به گزارش قدس آنلاین، علی شیخ‌الاسلامی  در خصوص محرومیت فعال، مربی پیام و موسوی، بازیکن ملی‌پوش این تیم در دیدار مقابل پیکان اظهار کرد: رای کمیته انضباطی قطعی است و با وجود اعتراض از سوی باشگاه رای کمیته انضباطی تغییری نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه عدم حضور موسوی در دیدار آتی این تیم یک تجربه جدید برای تیم پیام است، خاطرنشان کرد: غیبت موسوی، یک تجربه جدید برای پیام محسوب می‌شود و خواهیم‌دید که تیم پیام بدون موسوی چه عملکردی خواهدداشت. بازیکنان با تجربه و باانگیزه‌ای از جمله سعید مصطفی‌وند در تیم حضور دارند و در خصوص دیدار با پیکان تهران نگرانی وجود ندارد. موسوی نیز در کنار تیم به بازیکنان روحیه خواهدداد. امیدوارم این دیدار را با پیروزی پشت‌سر گذاریم. از آنجایی که پیروز این دیدار، رتبه دومی خود در نیم‌فصل را تا حدودی تثبیت می‌کند، حساسیت این دیدار بالاست و به حضور تماشاگران نیاز داریم.
مدیرعامل باشگاه پیام مشهد در خصوص تماشای دیدار پیام و پیکان برای هواداران مشهدی تاکید کرد: این آخرین دیدار پیام در لیگ برتر است که رایگان خواهدبود. سایر بازی‌های پیام در نیم‌فصل دوم با بلیت فروشی برگزار می‌شود. شورای تامین برای ایجاد نظم هرچه‌بیشتر در بازی‌ها اعلام کرده که بلیت فروشی صورت بگیرد. صرفا بلیت‌فروشی به دلیل اعلام شورای تامین است وگرنه با مبلغی که از بلیت فروشی حاصل می‌شود، دردی از باشگاه دوا نخواهدشد.
شیخ‌الاسلامی در رابطه با تغییر و تحولاتی که در خصوص سالن مهران ایجاد خواهدشد، عنوان کرد: در جلسه‌ای که با مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی داشتیم، از روز پنجشبنه پیمانکاری از سوی اداره کل ورزش‌وجوانان کار خود را در سالن مهران آغاز خواهدکرد و تغییرات منطقی و قابل اجرایی که فدراسیون درخواست کرده، ایجاد خواهدشد. پیام مشهد پس از دیدار مقابل پیکان، تا نخستین دیدار دور برگشت لیگ برتر مقابل کاله مازندران هیچ مسابقه‌ خانگی نخواهدداشت و در این مدت سالن مهران در دست تعمیر خواهدبود.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.