کرمان_ حجت الاسلام رضا حدادی گفت:زائرین از بین خانواده های شهداء مدافع حرم،مددجویان بهزیستی و کمیته امداد،مربیان قرآنی و قرآن آموزان، خادمین اماکن متبرکه و مذهبی استان انتخاب شدند که جهت زیارت به مشهد مقدس اعزام می شوند.

اعزام ۸۵ زائر از محل نیات موقوفات کرمان به مشهد مقدس

به گزارش قدس آنلاین؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان،حجت الاسلام رضا حدادی سرپرست معاونت فرهنگی واجتماعی اوقاف و امور خیریه کرمان، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح زائران حرم رضوی از محل نیات موقوفات منطبق استان ۸۵ زائر به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی افزود: این زائرین از بین خانواده شهداء مدافع حرم استان،مددجویان بهزیستی و کمیته امداد مناطق محرم جنوبی، مربیان قرآنی و قرآن آموزان، خادمین اماکن متبرکه و مذهبی استان انتخاب شده و در روز جمعه ۱۶ آذر ماه به مدت ۴ روز به این سفر زیارتی اعزام می شوند .

حدادی با اشاره به اعتبارات تخصیص داه شده به این طرح گفت: همه هزینه های این طرح ازمحل اجرای نیات ۱۸ موقوفه در سطح استان که یکی از نیات مهم آن موضوع کمک به زوار امام رضا (ع) می باشد،تأمین شده است .

وی متذکر شد: با توجه به بخشنامه ابلاغی سازمان اوقاف مبنی بر فراهم آوردن زمینه آسایش وراحتی بهتر زائرین، اعزام از طریق حمل و نقل ریلی انجام می گیرد .

سرپرست معاونت فرهنگی اوقاف استان تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی سازمان اوقاف به‌ عنوان متولی موقوفات، اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش است وهر ساله این اداره نسبت به اعزام زائر به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و کشور عراق اقدام می کند،که در قالب این طرح اردیبهشت امسال ۲۳ زائر حرم حسینی به عتبات عالیات اعزام شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.