۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 632901

قیمت هر اونس طلا امروز به ۱۲۳۶ دلار و ۸۵ سنت رسید که نسبت به روز گذشته کاهش داشته است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۳۹۷/۰۹/۱۴

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در حالی که ارزش دلار افزایش یافته است، قیمت طلا امروز کاهش داشت. قیمت‌پالادیوم هم از ارقام‌بی سابقه ثبت شده در جلسه‌گذشته فاصله گرفت اما همچنان در نزدیکی قیمت فلز زرد باقی ماند.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز به ۱۲۳۶ دلارو ۸۵ سنت رسید. دیروز قیمت فلز زرد تا ۱۲۴۱ دلارو ۸۶ سنت بالا رفته بود که بالاترین رقم از  ۲۶ اکتبر تاکنون بود. قیمت طلا ی آمریکانیز امروز  با ۰.۴ درصد کاهش به ۱۲۴۱ دلار و ۴ سنت رسید. 

قیمت پالادیوم هم که دیروز تا رقم ۱۲۳۹ دلار و ۵۰ سنت بالا رفته بود، امروز با ۰.۱ درصد کاهش به ۱۲۳۱ دلار و ۹۹ سنت رسید.

شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی امروز  ۰.۱ درصد افزایش داشت.

ارزش سهام‌در بورس های آسیایی به دلیل افت شاخص های بورس وال ایتریت کاهش داشت. افت شدید سوددهی اوراق قرضه بلند مدت خزانه داری آمریکا و نگزانی هادر مورد کاهش رشد اقتصاد جهانی از دلایل افت شاخص ها در بازار بورس آمریکاعنوان شده است.

یکی از بانفوذترین سیاستگذاران بانک مرکزی آمریکا دیروز گفت، انتظار دارد نرخ بهره در سال آینده نیز افزایش یابد، زیرا اقتصاد آمریکا در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. 

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا احتمال احتمال‌تمدید آتش بس ۹۰ روزه در جنگ تجاری با چین را رد نکرد، اما در عین حال هشدار داد که در صورت عدم حل اختلافات مجددا تعرفه هایی را علیه کالاهای چینی وضع می کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.