پس از اینکه شرکت رضا نخ بنا به دلایلی نتوانست مواد اولیه مورد نیازش را از گمرک ترخیص کند و حتی زمزمه هایی مبنی بر تعطیلی این واحد تولیدی به گوش می‌رسید، با پیگیری نمایندگان مجلس و در رأس آن‌ها حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، این معضل برطرف شد و شرکت رضا نخ بدون مشکل به فعالیتش ادامه داد.

مشکلات صنعتگران ناشی از ضعف مدیریتی در سطح کلان کشوراست

حجت الاسلام پژمانفر در این خصوص به خبرنگار ما گفت: متأسفانه خیلی از مشکلاتی که در حوزه صنعت وجود دارد مشکلاتی نیست که از ناحیه صنعتگران به وجود آمده باشد، این مشکلات از مشکلات مدیریتی در سطح کلان نشأت می‌گیرد که موجب می‌شود بعضی از کارخانه‌ها که سابقه زیادی دارند و حجم بالایی تولید می‌کنند در شرف تعطیلی قرار بگیرند.

تلاش ما این بوده است که یک روز از روزهای کاری را به مباحث و مطالبات بخش صنعت بپردازیم. نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام تلاشمان این بوده که در حوزه اجرا دخالت نکنیم، اما سعی کردیم به سمت و سوی ایجاد ارتباط بین مجموعه تولید کنندگان و مسئولان ذی ربط حرکت کنیم که مورد شرکت رضا نخ از همین دست موارد بود که با تعاملی بین دستگاهی خدا را شکر به سرانجام رسید.

در سایر موارد نیز با ارتباطی که با سازمان‌ها و اداراتی مثل صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی، بانک‌ها، بیمه‌ها و غیره داریم تا حد امکان تلاش کردیم تا مشکلات حوزه صنعت مرتفع شود.

پژمانفر همچنین در پاسخ به این پرسش که دلیل اینکه مسائل و مشکلات حوزه صنعت به جایی می‌رسد که صنعتکاران بدون اینکه مشکل از ناحیه آن‌ها باشد، دچار معضل می‌شوند، چیست؟ گفت: بزرگ‌ترین دلیل ضعف مدیریتی است، در استانی که استاندار ندارد و بلاتکلیف مانده، مواردی از این دست چیزی نیست که بشود از کنارش بسادگی گذشت و این مشکلات عدیده تأثیرمستقیمی در روند کار مردم دارد.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.