۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 632956

اسطوره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز گفت: ما به‌زودی به هوادارن وریرز می‌خندیم، تیمی که ناگهان از ناکجاآباد سر از سکوی قهرمانی لیگ درآورد.

برایانت: برای قهرمانی لیکرز آماده باشید

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، کوبی برایانت، اسطوره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز اطمینان دارد راهی که تیم لیکرز در پیش گرفته، درست است و آنها در کورس رقابت از گلدن استیت وریرز پیشی خواهند گرفت.

برایانت در این مورد اظهار داشت: ما به زودی به هواداران وریرز می‌خندیم، تیمی که ناگهان از ناکجاآباد سر از سکوی قهرمانی لیگ درآورد!

کوبی برایانت پس از ۲۰ سال بازی برای لیکزر در فصل ۱۶-۲۰۱۵ بازنشسته شد. او معتقد است که قرار گرفتن چند بازیکن جوان در کنار لبران جیمز از لیکرز، تیمی خواهد ساخت که مدعی عنوان قهرمانی خواهد بود.

لیکرز تا کنون به ۱۴ پیروزی و ۹ شکست در لیگ رسیده است. آنها در هشت بازی قبلی، شش بار برنده بوده‌اند.

برایانت همچنین خاطر نشان کرد: بازیکنان جوان و مستعدی در تیم ما حضور دارند که راه موفقیت را خواهند آموخت. پس برای قهرمانی آماده باشید، چون قبل از اینکه به آن فکر کنید، قهرمان خواهیم شد.

وی در مورد لبران جیمز نیز گفت: بازی در تیم فعلی لیکرز، نوعی آزمایش صبر برای لبران است و اینکه او برای زنده نگه داشتن تیم به چه چیزهایی نیاز دارد. همه بازیکنان در حال تلاش هستند، ولی کنترل توپ، حرکات و همه چیز در دستان لبران است. او همه کار برای تیم می‌کند.

لیکرز تا کنون ۱۶ بار قهرمان NBA شده است، ولی از سال ۲۰۱۳ نتوانسته حتی به پلی‌آف این رقابت‌ها برسد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.