همدان - حمیدرضا یاری گفت: با توجه به اینکه چراغ پر نور گردشگری همدان با میزبانی رویداد ۲۱۰۸ در همدان روش شده، میراث فرهنگی باید مبتنی با آن برنامه جامع گردشگری همدان را تدوین کند.

مسافران سال جاری همدان افزایش یافته است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمیدرضا یاری مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان بدون اشاره به تعداد آمار گردشگران سال جاری همدان و درصدهای مقایسه ای آن با مدت مشابه سال قبل، از افزایش تعداد مسافران با برگزاری این رویداد خبر داد و اظهار کرد:  این شرکت در حاشیه میزبانی رویدادهای ۲۰۱۸ در همدان به عنوان های آزمونه گردشگری پایدار و مشاور محیط زیستی سازمان جهانی گردشگری انتخاب  و معرفی شد.

وی افزود: از توافق های دیگر این اجلاس هم برگزاری نمایشگاهی از ظرفیت‌های گردشگری روستایی ایران بود.همچنین با چنین توانمندی در همدان باید میراث فرهنگی برنامه جامع گردشگری استان را تدوین کند تا بتوان بر اساس آن برنامه پیش رفت زیرا اعتقاد ما نیز بر این است که مشعل روشن شده نباید خاموش شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با تاکید بر اینکه  امسال در هر جای ایران با کاهش حضور مسافران مواجه بود اما همدان به دلیل ظرفیت هایش و میزبانی ۲ رویداد ملی و بین المللی همدان با افزایش میزان مسافر مواجه شد در ردیف های اول تا دوم گردشگری کشور قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.