همدان- علی مالمیر گفت: نقش بی‌بدیل تشکل‌های غیردولتی در مقوله گردشگری قابل توجه است زیرا یکی از بازوان توانمند گردشگری استان‌هاست.

توجه به اهمیت میراث مملوس و ناملموس گردشگری کشور

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی مالمیر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان اظهار کرد: سومین دوره توانمندسازی تشکل‌های غیردولتی منطقه ۴ کشور به میزبانی معاونت سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری همدان در حال برگزاری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان صبح امروز در ابتدای دوره توانمندسازی منطقه ۳ کشور اظهار کرد: نقش بی‌بدیل تشکل‌های غیردولتی در مقوله گردشگری قابل توجه است و امیدواریم این تشکل‌ها روز به روز قوی‌تر و بیشتر شوند زیرا یکی از بازوان توانمند گردشگری استان‌ها هستند.

بیان کرد: تنوع جاذبه‌های کشور نیازمند تلاش بیشتر تشکل‌های گردشگری است و این تشکل‌ها هستند که می‌توانند در راستای تسهیل پروژه‌های گردشگری گام‌های مهمی بردارند.

وی ادامه داد: نقد تشکل‌های گردشگری از فعالیت‌های انجام پذیرفته بسیار کارشناسی است که می‌توان از این تشکل‌ها در پیشبرد اهداف استفاده‌های بسیاری را برد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان افزود: محور توسعه استان چند سالی است که بر مبنای گردشگری بنا نهاده شده است و خوشبختانه امسال توانستیم رویدادهای زیادی را در سال ۲۰۱۸ برای معرفی بیشتر همدان در مقوله گردشگری به انجام رسانیم.

وی خاطرنشان کرد: دوره‌های توانمندسازی تشکل‌های غیردولتی میراث فرهنگی یکی از فعالیت‌های خوب سازمان در راستای رونق هرچه بیشتر گردشگری کشور است که امیدواریم پرداختن به میراث ملموس و ناملموس سرلوحه کارها قرار گیرد تا باعث رونق و ماندگاری هرچه بیشتر میراث نیاکان باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.