۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 633048

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای باران از امشب در سطح استان آغاز شده و همراه با کاهش تدریجی دمای هوا طی روزهای آتی مناطق مختلف خراسان رضوی را فرا می گیرد.

خراسان رضوی از امشب بارانی می شود

به گزارش قدس آنلاین، فریدون سنگچولی  افزود: سامانه بارشی پنجشنبه شب از سمت شمال غرب و غرب کشور وارد خراسان رضوی می شود و فعالیت آن روز جمعه ۱۶ آذر ماه گسترش می یابد.
وی ادامه داد: فعالیت این سامانه بارشی تا صبح روز دوشنبه هفته آتی در خراسان رضوی ادامه دارد. بیشترین بارش طی این مدت در نیمه شمالی و جنوب غربی استان رخ خواهد داد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین به کاهش تدریجی دمای هوا اشاره و بیان کرد: بر این اساس میانگین دما در مناطق مختلف استان از فردا روند نزولی داشته و تا روزهای میانی هفته آینده به تدریج تا هفت درجه کاهش می یابد.
وی بیشینه دمای امروز هوا مشهد را نیز ۱۸ درجه سلسیوس اعلام و بیان رد: بیشینه دمای هوا در این شهر به تدریج کاهش یافته و روزهای میانی هفته آتی به ۱۱ درجه می رسد.
نیشابور با کمینه دمای صفر درجه و سرخس با بیشینه دمای ۱۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بودند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.