همدان- حجت‌الاسلام والمسلمین علی تقوی گفت: اکنون شرایط رشد و بار دهی علمی دانشگاه ها مایه سربلندی کشور است و باید در کنار این علم به معنویت هم بیشتر توجه کرد تا رشد روز افزون دانش انسان را از ارزش هاس انسانی دور نکند.

کشور بیش از گذشته به معنویت نیاز دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین علی تقوی  معاون منابع انسانی نهاد مقام‌ معظم ‌رهبری در دانشگاه‌های کشور در مراسم‌ تکریم حجت‌الاسلام داوود خوش‌باور و معارفه حجت‌الاسلام مهدی فاطمی‌پور به عنوان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد:  باید در کشور ارزش‌های توحیدی را بیش از گذشته رایج و جاری چرا که پرداختن و به معنویت و خدا کبر و غرور و خود خواهی را از انسان می کیرد و او را خدمتگزار خالص خدا  و بنده خدا می کند.

وی گفت: باید برای خدا کار  و رضای او کار کرد و در معرض دیده مردم بودن و کار انجام دادن را ملاک قرار نداد. چرا که معامله با خدا به غیر از این نیست و هر به جز آن عمل کند راه را اشتباه رفته است وقتی برای خدا کار کنید خدا جزای چند برابری به آن می دهد.

وی با اشاره به اخلاص رزمندگان در دوران دفاع مقدس و حاکم شدن ارزش‌ها گفت: عبور از خود، کنارگذاشتن منیت‌ها و حرکت به سمت خود عالی بسیار ارزشمند است و آن زمان است که دانشگاه‌ها دانشگاهی خدایی می‌شود.

معاون منابع انسانی نهاد مقام‌ معظم ‌رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: باید در فضای دانشگاهی تلاش کنیم همه مباحث در راستای توحید و حرکت به سمت ولایت الهی باشد.

تقوی گفت: اکنون ایران اسلامی به درجه از توان علمی و دانشگاهی رسیده است که خلا تریبت دانشجوی اوایل انقلاب را جبران کرده است و اکنون ایران اسلامی مرجعی برای صدور علم و دانش اسلامی شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.