همدان - سردار کامرانی صالح دردیدار با مدیر کل راه و شهرسازی گفت: بزرگترین سرمایه اعتماد مردم است و این اعتماد بستگی به عملکرد ما خواهد داشت.

بزرگترین سرمایه اعتماد مردم است

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، سردار کامرانی صالح  فرمانده نیروی انتظامی استان از منظم بودن مدیر کل راه و شهرسازی تقدیر نموده و عنوان کرد: راه حل بیشتر کارها نظم است اگر نظم در ادارات رعایت شود قطعاً بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی  با اشاره به اینکه دومین نکته قابل توجه در خصوص به کارگیری نیروها ،تخصص و تعهد آنهاست ، گفت: هر چند این دو مکمل یکدیگر هستند ولی به نظر من تعهد مهمتر از تخصص است چرا که فرد متعهد قطعاً تمام تلاش خود را برای انجام کاری که به تخصص خاصی نیاز دارد انجام می دهد.

وی یادآورشد: بزرگترین سرمایه اعتماد مردم است و این اعتماد بستگی به عملکرد ما خواهد داشت.

سردار کامرانی صالح در خصوص آموزش نیروها به عنوان یکی از مهمترین مولفه ها بیان کرد:من اعتقاد دارم هر کسی در حوزه کاری مرتبط باید آموزش کافی را ببیند در واقع وقتی نیرویی را در کاری که انجام میدهد آموزش کافی داده باشیم میتوانیم انتظارات خود را در راندمان کار بالا برده و سهل انگاری را توبیخ نماییم.

وی ادامه داد: اقناع سازی کارکنان و آگاه نمودن همکاران زیر مجموعه از نوع مدیریت باعث همدلی کارکنان با مدیران و راندمان کاری هر سازمانی خواهد بود.

سردار کامرانی صالح در خصوص همکاری راه و شهرسازی با نیروی انتظامی بیان کرد: با توجه به مصوبه هیئت محترم وزیران اگر شهری ایجاد شود باید درخصوص امنیت آن منطقه هم تمهیداتی اندیشیده شود و ایجاد کلانتری در آن مناطق مستلزم همکاری این اداره کل است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز در این دیدار صمیمی ضمن تقدیر از سردار کامرانی و توصیه های حکیمانه وی خود را مقید به قانون دانسته و ابزار داشت: برآورده کردن خواسته های آحاد مردم و تلاش در خصوص رفع مشکل آنها  سولوحه کار ماست.

مهندس حسن ربانی ارشد افزود: در این ۱۸ سال خدمت نه کوچکترین بی نظمی داشته و نه بی نظمی را قبول می کنم .

وی همچنین در خصوص همکاری بین دستگاهها که در این همکاری در واقع آحاد مردم جامعه متنفع خواهند شد قول همکاری مساعد داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.