معاون علمی آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی با بهره‌گیری از زیرمجموعه‌های توانمند خود در حوزه‌های مختلف پژوهشی و تولیدی، دستاوردهای مطلوبی را در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری ارائه کرده است.

دستاوردهای مطلوب مراکز پژوهشی آستان قدس رضوی در نمایشگاه هفته پژوهش

به گزارش قدس آنلاین، محمد مهدی‌نژاد نوری در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه پژوهش فرصتی مناسب برای فعالان حوزه‌های علم و دانش است که دستاوردهای علمی خود را در معرض نگاه مخاطبان خود که سایر محققان و مسئولان اجرایی کشور هستند قرار دهند.
وی ادامه داد: در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری باید فرایندی تعریف شود تا دستگاه‌های اجرایی، خدماتی یا آموزشی نیازهای خود را مطرح کنند تا پژوهشگران علاوه بر نمایش توانمندی‌ها، نیازهای جامعه مخاطب خود را بشناسند و برای رفع مسائل آن‌ها تلاش کنند.
معاون علمی آستان قدس رضوی افزود: آستان قدس رضوی با توجه به اینکه زیرمجموعه‌های علمی و پژوهشی توانمندی مانند دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و همچنین سایر دستگاه‌های مرتبط با صنایع غذایی، دارویی و پزشکی را در اختیار دارد، دستاوردهای مطلوبی را به نمایش گذاشته است.
مهدی‌نژاد بیان کرد: فرایند طراحی و تولید محصولات پژوهش محور باید متناسب با نیاز بازار انجام ‌شده باشد یا حداقل مسئله‌ای را از جامعه حل کند، بر همین اساس آستان قدس رضوی از طرح‌های پژوهشی که دارای طرح و راهبرد اقتصادی باشند حمایت خواهد کرد.
منبع:آستان نیوز
پایان/


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.