حجت‌الاسلام رئیسی گفت: همواره و در تمامی مسئولیت‌هایم با دانشجویان و طلاب در ارتباط بوده و هستم.

تولیت آستان قدس رضوی: همواره با دانشجویان در ارتباط هستم؛ باید از انگیزه جوانان بهره گرفت

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در حاشیه آئین افتتاحیه مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حرکت‌های دانشجویی و حضور دانشجویان به عنوان پیشقراولان حرکت ملت همواره و در همه شئون در صف مقدم تحولات بوده و ان‌شاءالله نیز هر روز شاهد تعالی و پیشرفت باشیم.
تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: آستان قدس رضوی در محضر امام رضا(ع)، مجموعه‌ای در ارتباط با جوانان و دانشجویان است؛ با توجه به ضرورت دیده شده مجتمعی تحت نام مجتمع دانشگاهی که محل تعالی فکر و اندیشه جوانان و دانشجویان با همت بخش جوانان آستان قدس رضوی شکل گرفته است.
رئیسی افزود: مشهدمقدس یک صبغه دانشگاهی و علمی ویژه‌ در کشور دارد و این فضا آماده دانشجویان و جوانان مشهدی برای تعالی فکر و اندیشه است و همچنین فضایی برای میزبانی دانشجویان سراسر کشور است؛ در این مجتمع بخش‌های مختلف فکری، هم‌اندیشی، اندیشه‌ورزی و سایر بخش‌ها موجود است.
وی ادامه داد: مشهد مقدس همواره میزبان اردوهای دانشجویی از سراسر کشور بوده و در این اردوها ‌که زیارت محوری‌ترین برنامه است در کنار آن باید در روزهای فراغت دانشجوها بتوانند از این ظرفیت نیز استفاده کنند؛ ظرفیت این مجتمع 400 نفر است که قابل ارتقاء نیز است و فضای آزاد اندیشه و کسب معنویت برای جوانان و دانشجویان در این فضا مهیا است.
عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حضور در جمع جوانان و دانشجویان برای ما بسیار مغتنم است چون آن‌ها نگاه‌هایی دارند که برای امثال ما مفید است؛ بنده هم در زمان مسئولیتم همواره با دانشجویان، طلاب و حوزه‌های علمیه و دانشگاه ارتباط داشته‌ام و مسئولان باید این امکان را یک نعمت ببینند چون دانشجویان از سوز، اندیشه و انگیزه جوانی سخن می‌گویند. حضور در این اجتماعات به ویژه با نگاه اصلاح‌گری و توجه به این دیدگاه‌ها و نقدهای منصفانه برای مسئولان بسیار ارزشمند است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.