مدیررسانه ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این دانشگاه تعدیل نیرو نداشته و نخواهد داشت.

 صحت و سقم تعدیل نیروهای طرح تحول سلامت در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، به نیروهای خدماتی طرح تحول نظام سلامت در مشهد اعلام شده است که قرار است نیروهای این طرح با تعدیل مواجه شوند و در نتیجه تعدادی از آنها از کار اخراج و در شرایط اقتصادی فعلی بیکار خواهند شد، از این رو در پیام هایی که به این پایگاه خبری داشته اند ضمن مطرح کردن این مسئله و اینکه در سفر اخیر وزیر محترم بهداشت و درمان به استان نیز موضوع را به اطلاع وی رسانده اند ، درخواست پیگیری این مسئله از مسئولان را دارند. اما در این باره سعی کردیم صحت و سقم موضوع و دلیل آن را از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان جویا شویم که در نهایت مدیر رسانه ای این دانشگاه حاضر به پاسخگویی درباره این موضوع شد.

علیرضااخباری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان هیچ تعدیل  نیرویی نداشته و نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: احتمالا طرح این موضوع از سوی پیمانکاران و بخش خصوصی بوده است که برخی فعالیت های دانشگاه را انجام می دهند و ارتباطی به دانشگاه ندارد.

اخباری ادامه داد: به هرحال هر شهروندی که نسبت به موضوعی مرتبط با دانشگاه اعتراض و نارضایتی دارد می تواند به بازرسی دانشگاه مراجعه و موضوع را در این قسمت مطرح و نتیجه آن را پیگیری نماید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.