امام جمعه موقت بشرویه گفت: دانشجویان انقلابی همواره استکبار ستیز بوده و حق طلب هستند.

قشر دانشجو انقلابی حق طلب و استکبار ستیز است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از خراسان جنوبی،"حجت الاسلام و المسلمین رضا بهشتی فر" ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بشرویه که با حضور اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان در محل مصلای نماز مسجد جامع میدان برگزار شد با دعوت به آرامش حقیقی و امید به آینده خاطرنشان کرد: مهمترین عامل دعوت به آرامش حقیقی ایمان به خدا و شناخت خداوند است که این زمینه آرامش را به وجود می‌آورد.

 امام جمعه موقت بشرویه افزود :در جامعه ای که تمام مردم ایمان به خدا داشته باشند مسلماً هیچ مشکلی رخ نخواهد داد و مردم امیدوار به آینده خواهند بود .

وی با اشاره به حکومت حضرت مهدی سلام الله علیها و ویژگی های شاخص آن هم گفت: در زمان آقا امام زمان چون حکومت و رهبری توسط آن امام عزیز صورت می گیرد تمام مردم نسبت به خداوند شناخت کامل داشته و به وعده های الهی ایمان می آورند و همچنین دستورات دینی به نحو احسن  اجرا شده و مشکلات حاکم بر جوامع انسانی رو به افول و کاهش خواهد بود .

بهشتی فر تصریح کرد: اگر می‌خواهیم که به آرامش حقیقی برسیم باید ایمان کامل به خداوند داشته باشیم چرا که خداوند تمام مخلوقات خود را برای خدمت به انسان آفریده و انسان را فقط برای پرستش و توحید آفریده است.

 امام جمعه موقت بشرویه افزود :خداوند به بندگان خود توصیه کرده که به من توکل کنید چرا که آنچه برای شما آفریده ام هم از زمین و هم آسمان در خدمت شما هستند .

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه با اشاره به تنش هایی که در منطقه توسط گروهک های تروریستی و عوامل ضد انقلابی و اسلامی به وجود آمده خاطرنشان کرد :گروه تکفیری و آدمکش تروریستی  که توسط رژیم‌های استکباری حمایت‌های مالی می‌شوند و مستقیماً از آل سعود و آمریکای جنایتکار دستور میگیرند سعی می کنند تا جلوی روند رو به رشد نهضت انقلاب اسلامی را بگیرند ولی این نهضت بر مبنای احکام واقعی اسلام پایه گذاری شده و به لطف خداوند هیچ خدشه‌ای به اصول این انقلاب اسلامی وارد نخواهد شد .

وی افزود: در نهضت های قرآنی و برنامه های پیامبران خداوند وقتی مطالعه می کنیم انبیا الهی همه موحد بوده و در راه اعتلای کلمه توحید  اگر یک نفر هم پیرو نداشتن به وظیفه خود عمل کرده‌اند همچون حضرت ابراهیم که تنها در مقابل جریان بت‌پرستی ایستادگی کرد.

 وی با اشاره به مقاومت و ایستادگی مردم شجاع و دلاور ایران اسلامی در سالهای جنگ و همچنین در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی هم گفت: قطعاً اگر انسان‌ها ایمان به خداوند داشته باشند و به جز از او از احد و ناسی پیروی نکنند همیشه خداوند نیز به آنان کمک می کند همانگونه که دیدیم در ۸ سال دفاع مقدس شهدای عزیز و رزمندگان اسلام در این مدت با توکل بر خداوند و با دست خالی در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و عاقبت پیروز شدند امروز نیز رفتار آنها الگوی عمل برای تمام جوانان کشورهای تحت سلطه بیگانه همچون فلسطین یمن عراق و لبنان شده است.

 وی افزود :در آخرین روزهای حکومت ستمشاهی علیرغم آنکه این رژیم تحت سلطه رژیم آمریکا بود و هزاران مشتشار آمریکایی برنامه های حفاظتی او را برعهده داشتند ولی عاقبت تار و پود این رژیم در هم پیچیده شد و امروز به شکرانه پروردگار و در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی نه تنها ایران پیروز است بلکه با کمک به جبهه مقاومت در کشورهای لبنان سوریه عراق فلسطین پیروزی را برای این کشورهای آزادخواه نیز به ارمغان می آورد.

بهشتی فر با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو هم خاطرنشان کرد: روز دانشجو که در شانزدهم آذرماه نامگذاری شده پس از کودتای آمریکایی ها و نفوذ سران آمریکایی در ایران دانشجویان اسلامی به این روند اعتراض کردند که در این اعتراض سه تن از دانشجویان در این روز به شهادت رسیدند و جمعی نیز زخمی شدند.

 بهشتی فر با اشاره به اینکه قشر دانشجو حق طلب و مبارز در راه خدا همواره با سلطه‌گری بیگانگان مخالف بوده است بیان کرد : نمونه بارز آن هم این جنبش اسلامی ۱۶ آذر سال ۳۲ بود که روند رو به رشد و تفکرات روشنفکری اسلامی دانشجویان کمک بسیار زیادی به پیروزی انقلاب اسلامی کرد و نشان میدهد که استکبار ستیزی در ایران اسلامی و قشر دانشجو ریشه دارد.

بهشتی فر در ادامه با اشاره به مهم‌ترین رخداد تاریخی فرهنگی خراسان جنوبی هم گفت: برگزاری کنگره بزرگ ملی ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی یکی از وقایع تاریخی بزرگ است که در این استان ثبت خواهد شد و برگ زرینی در تاریخ استان می‌باشد که جا دارد یاد و نام تمام شهدای گرانقدر ایران اسلامی به ویژه شهدای خراسان جنوبی را گرامی بداریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.