پس از پایان بازی خلعتبری به سمت داور می رود و نسبت به عملکرد او به تندی اعتراض می کند نیمکت نشینان دو تیم درگیری نسبتا شدیدی با یکدیگر پیدا کرده اند که دقیقا مشخص نیست.

درگیری شدید آخر بازی پدیده و ماشین سازی به چه علت بود؟

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین،  بازی تیم های پدیده و ماشین سازی که با استقبال بسیار خوب تماشاگران همراه شده بود در دقایق پایانی به جنجال کشیده شد.

سکانس اول
دقیقه ۵۲ ماشین سازی توسط مدافع ملی پوش خود برای دومین بار توانست بازی را به تساوی بکشاند. تماشاگران و بازیکنان پدیده معتقد بودند توپ از خط رد نشده اما تصاویر آهسته مشخص می کند که گل کاملا سالم به ثمر رسیده است. با این حال تماشاگران که همچون نیمکت نشینان و بازیکنان پدیده از عملکرد داور دیدار به هیچ وجه رضایت ندارند به این گل بدبین و از آن عصبی اند.

سکانس دوم
خلعتبری که به نظر می رسد از نیمکت نشینی عصبانی است (این مساله البته می تواند به مصدومیت او هم مرتبط باشد) روی نیمکت بند نمی شود و مدام در کنار زمین جنب و جوش دارد و سر هم تیمی ها و داور کنار داد و بیداد می کند. ورود او به زمین، سکوت تماشاگران حاضر در ورزشگاه را می شکند. شماره ۱۰ پدیده با تشویق و حمایت همه جانبه پای به میدان می گذارد. تماشاگران پدیده خلعت را دوست دارند و به واسطه حضور او در ابومسلم، این بازیکن را کاملا خودی و بومی می دانند و رویش حساس هستند.

سکانس سوم
ورزشگاه امام رضا مملو از تماشاگر است. رایگان بودن تماشای بازی، شرایط آب و هوایی مناسب، صدرنشینی پدیده، نمایش های قابل قبول شاگردان یحیی و برگزاری بازی در آخر هفته هرکدام باعث شده تا مشهد برای اولین بار برای دیداری بجز مقابل سرخابی های پایتخت با ظرفیتی کامل میزبان یک بازی لیگ برتری باشد. همین مساله توقع را از پدیده ای ها بسیار بالا برده است. با این حال قضاوت ضعیف داور دیدار، تماشاگران مشهدی را ناراضی کرده است و هرچه به پایان بازی می رسد، وقت تلف کردن های مکرر شاگردان مهاجری و سوت های موعود بنیادی فر که بازی را از ریتم و سرعت انداخته آنها را حسابی عصبی کرده است. آنها برای برافروخته شدن به یک جرقه احتیاج دارند.

سکانس پایانی
سوت پایان بازی امتیازات را تقسیم می کند. خلعتبری به سمت داور می رود و نسبت به عملکرد او به تندی اعتراض می کند نیمکت نشینان دو تیم درگیری نسبتا شدیدی با یکدیگر پیدا کرده اند که دقیقا مشخص نیست به چه خاطر است که کنعانی زادگان پیراهنش را در می آورد و آن را روی هوا می چرخاند. خلعتبری با دیدن این حرکت با سرعت و عصبانیت به سمت تنها ملی پوش حاضر در زمین می دود.‌ بازیکنان دو تیم سعی می کنند مانع درگیری شوند اما درگیری ادامه دار نیمکت نشینان و این حرکت جنجالی گلزن تیم تبریزی، تماشاگران را هم به شدت عصبی می کند. نیروی انتظامی وارد عمل می شود تا بازیکنان میهمان و تیم داوری را از زمین خارج کند. درگیری های لفظی و تنش های فیزیکی همچنان ادامه دارد. انگار خیلی ها توقع یک بازی سفت و محکم از شاگردان مهاجری مقابل پدیده صدرنشین را نداشته اند. بخصوص کمیته داوران که دیداری در این حد حساس را به داوری با سابقه نه چندان خوب در این فصل سپرده است.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.