گیلان- محمد محبتی گفت: شبانه روز در تلاش هستیم پروژه قطار شهری (تراموا) رشت تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد.

احتمال بهره‌برداری پروژه "قطار شهری رشت" تا پایان دولت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری رشت، محمد محبتی مدیر پروژه قطار شهری شهرداری رشت با اشاره به روند اجرای پروژه قطار شهری (تراموا) در رشت، گفت: پروژه تراموا یکی از مهمترین اولویت‌های شهرداری رشت بوده و شبانه روز در تلاش هستیم این پروژه تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد .

وی  افزود: شهرداری رشت برای دریافت بودجه تصویب شده، شماره حساب مورد نظر از وزارت اقتصاد و دارایی درخواست کرده و اداره کل اقتصاد و امور دارایی استان گیلان مستندات مربوط به دریافت شماره حساب شهرداری رشت، سایر دستگاه های اجرایی و شهرداری های استان را جمع آوری و به وزارت اقتصاد و دارایی ارسال کرده است که با ایرادات گرفته شده از سوی وزارت خانه این مستندات برگشت خورده است.

محبتی تصریح کرد: شورای اسلامی و شهرداری رشت با پیگیری توسط نمایندگان شهرستان رشت در خانه ملت، هفته گذشته مستندات مربوط به دریافت شماره حساب از خرانه کشور را به وزارت اقتصاد و دارایی ارسال و نامه مربوطه نیز به بانک مرکزی ارسال شده است.

مدیر پروژه قطار شهری شهرداری رشت، تاکید کرد: علت تاخیر در دریافت بودجه پروژه قطار شهری مربوط به فقدان شماره حساب بانک مرکزی از سوی وزارت اقتصاد و دارایی و همچنین بانک مرکزی است و شهرداری و شورای اسلامی رشت هیچ کوتاهی در این زمینه انجام نداده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.