البرز- علی اصغر کمالی زاده ‌از برگزاری مانور زمستانه ماشین آلات زمستانه شهرداری کرج در روز دوشنبه خبر داد.

مانور ماشین آلات زمستانه شهرداری کرج فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج در یکصد و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه های عمرانی این کلانشهر اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهم سطح  بلوار امام خمینی درلاین شمال به جنوب بازگشایی شد.

وی افزود: در پروژه باغستان و شهدای گمنام نیز کارهای قانونی پروژه به سرانجام رسیده است و اکنون در حال اجرای عملیات خاکبرداری، جدول گذاری و آسفالت هستیم.

شهرداری کرج خاطرنشان کرد:امید است با مساعد بودن آب و هوا و اتمام عملیات یاد شده، شاهد بهره برداری زود هنگام از پروژه ها باشیم.

شهردار کرج در بخشی دیگری از سخنانش با بیان اینکه تمهیدات لازم برای مقابله با بارش سنگین برف و باران در فصل زمستان در دستور کار قرار گرفته است، ‌گفت:دپوی ماسه و نمک برای طرح زمستانه در قالب قرارداد منعقده با پیمانکار انجام شد.

وی اضافه کرد: ماسه و نمک مورد نیاز برای برف روبی به مناطق فرستاده شد.

کمالی زاده ‌گفت: طی هماهنگی با سازمان مدیریت پسماند، مقرر شد تا این سازمان علاوه بر آماده سازی خودروهای موجود، خودروهای برف روبی اجاره کنند، تا با مشکل گرفتگی معابر و خیابان ها به هنگام بارش برف مواجه نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: فردا دوشنبه ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح مانور زمستانه ماشین آلات زمستانی برگزار می شود و ماشین آلات برف روبی در بلوار سرداران به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.