از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی مسابقه فرهنگی «راهی است راه عشق» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه فرهنگی «راهی است راه عشق» در حرم امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، مسابقه فرهنگی «راهی است راه عشق» ویژه افراد بالای ۱۲ سال با رویکرد ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در بین زائران و مجاوران بارگاه منور امام هشتم(ع) از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برپا می‌شود.
منبع سوالات این مسابقه کتاب راهی است راه عشق از مجموعه محصولات اداره تولیدات فرهنگی معاونت اسلامی آستان قدس رضوی است که علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه مطالب ارائه شده در این کتاب یکی از شرکت‌کنندگان این مسابقه فرهنگی باشند.
کسانی که مایل به شرکت در این مسابقه هستند، می‌توانند با مراجعه به بخش مسابقات اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی و محل برگزاری برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی و دریافت کتاب «راهی است راه عشق» در این مسابقه شرکت کنند.
ارسال پاسخنامه به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲، مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامعه آستان قدس رضوی به نشانی: razavi.aqr.ir، پاسخ به سوالات در پاسخنامه و تحویل به صندوق‌های مخصوص مستقر در کیوسک‌های راهنمای زائر یا ارسال به وسیله پست از راه‌های ارسال پاسخنامه و شرکت در این مسابقه فرهنگی است.
آخرین مهلت شرکت در مسابقه فرهنگی «راهی است راه عشق» ۱۴ دی ماه سال جاری است و قرعه‌کشی از بین پاسخ‌های صحیح به صورت روزانه انجام و نتیجه آن از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ به اطلاع برندگان می‌رسد.
یادآوری می‌شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت‌پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف در اختیار زائران و مجاوران امام هشتم (ع) قرار می‌گیرد.
منبع: آستان نیوز
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.