زهرا سروی گفت: تا ۲۸ آذرماه پزشکان تکلیف کیمیا علیزاده را برای حضور در مسابقات جهانی منچستر روشن خواهند کرد.

کیمیا در حال حاضر دوران نقاهت را سپری می‌کند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۹ قرار است به میزبانی انگلیس و در شهر منچستر برگزار شود.

طی چند روز گذشته شنیده‌ها حاکی از آن است که کیمیا علیزاده نماینده تیم ملی تکواندوی بانوان به دلیل جراحی که روی زانوی وی انجام شده به احتمال فراوان حضور در این رقابت بزرگ را از دست خواهد داد. علیزاده به دلیل پارگی رباط صلیبی حضور در بازی‌های آسیایی اندونزی را از دست داده بود و حالا این طور به نظر می‌رسد که حضور در مسابقات جهانی انگلیس را نیز از دست خواهد داد.

زهرا سروی نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سؤال که شرایط کیمیا علیزاده در حال حاضر چطور است، گفت: علیزاده با توجه به مصدومیتی که داشت به توصیه پزشکان زانوی وی تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر نیز کیمیا دوران نقاهت را سپری می‌کند. او تحت درمان پزشکان قرار دارد و ما هم امیدواریم هرچه زودتر به شرایط ایده‌آل برسد.

سروی در پاسخ به این سؤال که شنیده شده علیزاده شانس حضور در مسابقات جهانی انگلیس را از دست داده است، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟، گفت: هنوز این موضوع قطعی نیست. علیزاده تا ۲۸ آذرماه فرصت دارد که به تیم ملی ملحق شود ما قبل از ۲۸ آذرماه یک مسابقه آزاد ورود به اردوی تیم ملی را خواهیم داشت اگر پزشک مربوطه و فیزیوتراپ به علیزاده اجازه دهند او می‌تواند به تیم ملی راه پیدا کند. اگر آنها صلاح ندانند او شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست خواهد داد. در واقع پزشکان تا قبل از ۲۸ آذرماه تکلیف کیمیا علیزاده را روشن خواهند کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.